  • 1. Data: 2009-08-13 10:03:13
    Temat: piatek pozegnanie wieczorne GRISZY 2oo - ognisko
    Od: Mika <m...@g...com>

    Witam,

    Jak juz pisalam wczesniej planujemy wieczorem po pogrzebie ok. godz.
    19 ognisko pod pubem 2oo.

    Pub bedzie zamkniety wiec wszyscy ktorzy beda chcieli przyjechac i
    rowniez w ten sposob pozegnac Grisze proszeni sa o przywieznienie
    picia czy jedzenia we wlasnym zakresie.

    Mamy tez prosbe czy ktos z Was ma mozliwosc przywiezienia drewna na
    ognisko?

    Bardzo bym prosila osobe/y ktora moglaby dostarczyc drewno o kontakt
    ze mna, Felinim, Łucja, Lakim.

    pozdrawiam

    Mika

  • 2. Data: 2009-08-13 10:14:47
    Od: Mika <m...@g...com>

    On 13 Sie, 12:03, Mika <m...@g...com> wrote:
    > Mamy tez prosbe czy ktos z Was ma mozliwosc przywiezienia drewna na
    > ognisko?

    Sprawa juz jest zalatwiona, drewno na ognisko zostanie przywiezione
    przez Michala Lipinskiego, dzieki wielkie.

    pozdrawiam
    Mika

  • 3. Data: 2009-08-13 10:46:02
    Od: "Stanley" <s...@g...pl>

    Ok 21ej zostanie pod pubem 200 zorganizowany maly przeglad filmow z udzialem
    Griszy z lat wczesniejszych , jak i ostatnio zrobionych.
    Jesli ktos ma zyczenie by jego materialy zdjeciowe, filmowe rowniez
    wyswietlono prosze o kontakt juz na miejscu.
    MIZERNY.

  • 4. Data: 2009-08-14 07:19:52
    Od: kasior <u...@g...pl>

    ależ mi szkoda, szkoda, cholera
    że to się stało.
    że nie możemy być teraz z Wami w Wawie
    że coś się nieodwołalnie kończy :(

    do dupy z tą emigracją

    pzdr
    --
    2% Kasior
    Jane PowerTwin

  • 5. Data: 2009-08-14 17:51:53
    Od: Magic <m...@w...pl>

    Foty z przejazdu od 2OO na cmentarz -
    http://picasaweb.google.pl/Magic2OOzone/Grisza#

    Pierwszy raz widziałem TT bez samochodów. Ponad 300 motocykli.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/600rr/vfr800.
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-08-14 22:12:51
    Od: Zenon Śmietana <y...@g...com>

    Filmy z dzisiejszego pożegnania Griszy:

    http://www.youtube.com/watch?v=v1qU_jnFa2g
    http://www.youtube.com/watch?v=cm-tVN6hZjQ
    http://www.youtube.com/watch?v=UM3-Hj3S4NE

    ---
    yoyoma

  • 7. Data: 2009-08-14 22:33:03
    Od: Zenon Śmietana <y...@g...com>

    W przejeździe kolumny z domu pogrzebowego na cmentarz brało udział ok.
    400 - 430 motocykli, przynajmniej tak wynika z filmu, który kręciłem.
    Podobno nie wszyscy brali udział w tym przejeździe, więc motocykli na
    Bródnie mogło być więcej.

    ---
    yoyoma

  • 8. Data: 2009-08-15 00:18:29
    Od: "Viking" <v...@o...pl>

    Użytkownik "Zenon Śmietana" <y...@g...com> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
[...]

    Dzieki!
    o raju, jesteś wielki, nie mogłem osobiście.. pozegnać i poznac.. być .

    dzieki,

    Pozdr.
    Tomek
    VFRanek

  • 9. Data: 2009-08-15 06:28:16
    Od: "Sailor" <b...@s...pl>

    > Witam,
    > Jak juz pisalam wczesniej planujemy wieczorem po pogrzebie ok. godz.
    > 19 ognisko pod pubem 2oo.

    Nie moglem byc na pogrzebie Grzegorza, moglem pozegnac go dopiero wczoraj
    wieczorem pod 2oo.
    Jedno moge powiedziec - na 1000% ma setki przyjaciol, kolezanek, kolegow, ktorzy
    beda go pamietac.
    Chcialem Ci Mika podziekowac za mozliwosc pozegnania kolegi w duzym gronie,
    kolegom ktorzy filmikiem przypomnieli jaki byl Grisza...
    W czwartek i tak pojade do/pod 2oo ponownie rozpalic swoj znicz.

    Sailor

  • 10. Data: 2009-08-15 11:25:37
    Od: falco <m...@w...pl>

    Mika pisze:

    > Jak juz pisalam wczesniej planujemy wieczorem po pogrzebie ok. godz.
    > 19 ognisko pod pubem 2oo.

    Hej...

    niestety nie mogłem uczestniczyć w pogrzebie a moja pierwsza "wizyta" w
    2oo będzie dopiero dzisiaj, gdzie pojadę zapalić symboliczną świeczkę...
    Choć wcześniej sporo o tym miejscu słyszałem, zawsze brakowało czasu,
    nie było z kim podkręcić, itp... ech...

    Mam tylko nadzieję, że miejsce przetrwa, bo choć nie znałem osobiście
    ś.p. Griszy, to zapewne nie chciałby aby 2oo przestały się kręcić...

    Wyrazy szacunku dla wszystkich, którzy tak godnie i licznie Go pożegnali...

    [i] 2oo [i]

    --
    falco
    SenNa... Jawa 356 '58 175