  • 21. Data: 2010-12-04 10:34:11
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    > Po tym, jak od kilku lat w okolicach narciarskich swoim RWD wyciągam na
    > sznurku z kłopotów przednionapedówki jakoś dowartościowania mi nie trzeba.

    Adaś, pokaż lepiej ten film z A4, co tym super-RWD wykurzyłeś w barięrę
    aż echo poszło.
    I masz rację, że nic nie pomoże (RWD, AWD, Roketfjułel etc.) jak
    driver-dupa :P

    R.

  • 22. Data: 2010-12-04 10:37:09
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 09:52, megrims pisze:

    > Gada głupoty. E90 to lekkie auto i z dobrymi zimówkami lata się
    > nim bardzo dobrze po śniegu.

    A jak się ma wersję z X-em to już wogóle bajka. :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-12-04 10:37:14
    Od: rafikx <r...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 04:52, Pszemol pisze:

    > Widzę że bardzo zakompleksiony jesteś skoro musisz się tak
    > dowartościowywać.
    > Fizyki nie oszuka niestety nawet tak dobry kierowca jak Adam Płaszczyca!

    Eee tam. Adasia pokonała zaśnieżona A4 i bariera energochłonna, bo nie
    był w stanie opanować poślizgu w który wpieprzył się na własne życzenie
    na prostej drodze :P

    R.

  • 24. Data: 2010-12-04 11:22:56
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-04 10:34, rafikx pisze:

    > Adaś, pokaż lepiej ten film z A4, co tym super-RWD wykurzyłeś w barięrę
    > aż echo poszło.
    > I masz rację, że nic nie pomoże (RWD, AWD, Roketfjułel etc.) jak
    > driver-dupa :P

    To akurat było FWD. :P

  • 25. Data: 2010-12-04 11:50:54
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 21:49:02 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Kumpel ma BMW serii 3 i twierdzi, że zimówki nic nie pomagają.
    > Dalej się ślizga i wspomina w zimie dobre czasy gdy miał auto z FWD.

    Do RWD trzeba mieć kierowcę.

    --
    ___________ (R)

  • 26. Data: 2010-12-04 11:51:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 09:49:59 +0100, Artur Frydel napisał(a):

    > No i dupą strasznie zamiata. Na oblodzonej nawierzchni już na dwójce i
    > lekkim gazie czułem się jakby autko było pijane.

    W FWD nie zamiata - tylko nie reaguje na kręcenie kierownicą :D

    --
    ___________ (R)

  • 27. Data: 2010-12-04 11:53:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Sat, 4 Dec 2010 02:57:01 +0000 (UTC), Michał napisał(a):

    > A ja jeżdżę od 10 lat i literki pomagają STRASZNIE !!!
    > jest DRAMATYCZNA RÓŻNICA jak możesz jeździć z literkami a jak bez.

    A ja jestem kierowcą.

    > po zakręty mając różnorakie systemy trakcji, nawet te prawie 20 letnie
    > powodują masakryczną różnicę tego co możesz w zakręcie zrobić

    Mhm. Wymień, proszę te 20 letnie.

    > z literkami sobie ustawiasz kierunek gdzie chcesz jechać i naciskasz gaz,
    > jak dobre auto to pojedzie - fakt czasami chwilę bokiem ale samo wyprostuje.

    Tak, tak. I dlatego zawsze po pierwszych opadach te trzyliterkowe systemy
    leżą po rowach wzdłuż Zakopianki.

    > z tym że ja mówię o FWD, RWD nie miałem :)
    > ale jak nawet ASR w BMW7 jest chyba od 22 lat czy coś takiego
    > to po coś on tam jest :)

    Po to, żeby dupa, a nie kierowca się cieszył.

    --
    ___________ (R)

  • 28. Data: 2010-12-04 12:01:21
    Od: Arek M <a...@g...pl>

    > Nie ma jak to w piątek poczytać coś śmiesznego:
    >
    > http://www.bmw-tech.pl/artykul/ruszanie-z-miejsca-na
    -sliskiej-nawierzchni/

    > najlepsze są określenia w tym artykule na auta przednionapędowe
    > niedowartościowanych użytkowników RWD :)

    Czyżby kolejny flejm na miare zeszłorocznych, taranujących
    przednionapędóweczek? :)

    Co roku to samo - wlasciciele RWD chwalą swoje, kierowcy FWD narzekają
    na tych z RWD, a ci z AWD maja wszystko w dupie :D

    A doswiadczenia z wlasnego "podworka" mam takie, ze w te sniezne dni
    znajomi z RWD jezdzili do pracy samochodami żon, mimo ze kierowcy z nich
    raczej nienajgorsi, a w autach zimówki.

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM

  • 29. Data: 2010-12-04 12:02:39
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 21:52:13 -0600, Pszemol napisał(a):

    > Widzę że bardzo zakompleksiony jesteś skoro musisz się tak dowartościowywać.
    Gdzie widzisz dowartościowanie się?

    > Fizyki nie oszuka niestety nawet tak dobry kierowca jak Adam Płaszczyca!

    Zgadza się. Fizyki się nie oszuka żadnymi elektronicznymi systemami.
    Przekonują się o tym łajzy posiadające nowoczesne i w ich mniemaniu
    pozwalające na więcej auta. Niestety, tak jak napisałeś fizyki się nie
    oszuka. I dlatego jak kierowca jest dupa, to kończy jazdę w rowie z
    prostego powodu, że żaden system nie pomoże, kiedy na śliskim wszystkie
    koła pójdą w boczny poślizg.
    Dobremu kierowcy systemy takie pomagają, łajzie za kółkiem - nic nie
    pomoże.

    --
    ___________ (R)

  • 30. Data: 2010-12-04 12:50:45
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    *J.F.* w wiadomości news:10tif6l8s7iapb1jru23etdf076rv6cqmg@4ax.com
    napisał(a):
    > Bo na zime trzeba kupic zimowe opony i nauczyc sie gaz dawkowac :-)

    Ja na szczęście nie umiem dawkować gazu i mimo zimówek auto lata na boki jak
    są w miare puste ulice :) Umiejętność dawkowania gazu co prawda odzyskuje
    jak jest większy ruch lub jade z kimś, ale wiesz jak ciężko jechać w czasie
    ślizgawicy i nie ulec pokusie przez 20km? Ja tam lubie nie umieć dawkować
    gazu :p

    Pozdr