  • 11. Data: 2010-12-03 22:46:01
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na śnieg...
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> napisał w
    wiadomości news:idbk5g$cqm$1@node1.news.atman.pl...

    > Czlowieku, to Ty mozliwosci Granady nie znasz!

    i generalnie Adama...
    ...bo generalnie Adaś nawet AvoSimsonem wyciągnał by Kama3a z opresji ;-)

    --
    Pozdrawiam Kuba (aka cita)
    www.cita.pl

  • 12. Data: 2010-12-03 23:47:53
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 3 Dec 2010 22:46:01 +0100, Kuba (aka cita)
    <y...@w...pl> wrote:

    > i generalnie Adama...
    > ...bo generalnie Adaś nawet AvoSimsonem wyciągnał by Kama3a z opresji ;-)

    Dobrze, że nie TIR-a Matizem... :P

    r.
    _____________

  • 13. Data: 2010-12-03 23:50:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 3 Dec 2010 10:51:38 -0600, Pszemol wrote:
    >Jak bym mieszkał w południowej Kaliforni to też powoziłbym się BMW
    >czy Mercedesami... A w Chicago niestety to jest głupota, bo to nie parę
    >dni w roku tylko całą zimę jest ślisko. Nie raz widziałem BMW którego
    >rzuca na boki na zakrętach czy pod górkę - śliska droga i bimerek jeździ
    >na boki nie tylko przy ruszaniu.

    Bo na zime trzeba kupic zimowe opony i nauczyc sie gaz dawkowac :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-12-04 01:14:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 21:18:32 +0100, <gkrzych> napisał(a):

> [...]
    > Kolego trochę jeżdżę po górach i w życiu takiego obrazka nie widziałem.
    > Za to sytuacje gdzie wypychają takie rwd lub wsiadają do bagażnika by

    Cóż, może kiedyś zrozumiesz, że samochodem trzeba umieć jeździć w warunkach
    zimowych i żadne magiczne literki, czy to FWD, czy RWD, czy ESP czy inne
    nie pomogą.
    Każdy napęd kupa, gdy kierowca dupa.

    Akurat jeżdżę prywatnuie RWD (lat 18), a służbowo nowiutkim Berlingo i cóz,
    przedni napęd na śliskim ssie.

    --
    ___________ (R)

  • 15. Data: 2010-12-04 01:14:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 03 Dec 2010 21:32:50 +0100, Maciej Browarczyk napisał(a):

    > Czlowieku, to Ty mozliwosci Granady nie znasz!

    Granada dawno już sprzedana. Aktualnei Sierra :D

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2010-12-04 03:57:01
    Od: " Michał" <m...@g...pl>

> [...]
    > Każdy napęd kupa, gdy kierowca dupa.
    >
    > Akurat jeżdżę prywatnuie RWD (lat 18), a służbowo nowiutkim Berlingo i cóz,

    A ja jeżdżę od 10 lat i literki pomagają STRASZNIE !!!
    jest DRAMATYCZNA RÓŻNICA jak możesz jeździć z literkami a jak bez.

    od wjeżdżania w zaspę (i wyjeżdżania z niej) mając szperę itp...

    po zakręty mając różnorakie systemy trakcji, nawet te prawie 20 letnie
    powodują masakryczną różnicę tego co możesz w zakręcie zrobić

    z literkami sobie ustawiasz kierunek gdzie chcesz jechać i naciskasz gaz,
    jak dobre auto to pojedzie - fakt czasami chwilę bokiem ale samo wyprostuje.

    z tym że ja mówię o FWD, RWD nie miałem :)
    ale jak nawet ASR w BMW7 jest chyba od 22 lat czy coś takiego
    to po coś on tam jest :)

    pozdrawiam.

  • 17. Data: 2010-12-04 04:49:02
    Temat: Re: [piatek] BMW za dobre na ?nieg...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Bo na zime trzeba kupic zimowe opony i nauczyc sie gaz dawkowac :-)

    Kumpel ma BMW serii 3 i twierdzi, że zimówki nic nie pomagają.
    Dalej się ślizga i wspomina w zimie dobre czasy gdy miał auto z FWD.

  • 18. Data: 2010-12-04 04:52:13
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AdamPłaszczyca" <t...@o...spamnie.org.pl> wrote in message

> [...]
    > warunkach
    > zimowych i żadne magiczne literki, czy to FWD, czy RWD, czy ESP czy inne

    Widzę że bardzo zakompleksiony jesteś skoro musisz się tak dowartościowywać.
    Fizyki nie oszuka niestety nawet tak dobry kierowca jak Adam Płaszczyca!

  • 19. Data: 2010-12-04 09:49:59
    Od: Artur Frydel <a...@g...com>

    Day Fri, 3 Dec 2010 21:26:08 +0100, Marcin Stankiewicz wrote:

    > Oraz mają "dyferenciał" który "zachamowuje" - w sumie to nie dziwię się,
    > że obiegowa opinia o użytkownikach BMW jest taka jak jest ;)

    Zejdźcie z tematu bo się ciężko oddycha ;-)
    Ale fakt jest faktem; jak utknąłem w zaspie to dziwiło mnie, dlaczego tylko
    jedno koło się kręci. Teraz już wiem że tak ma być :)
    No i dupą strasznie zamiata. Na oblodzonej nawierzchni już na dwójce i
    lekkim gazie czułem się jakby autko było pijane.

    --
    Artur 'bzyk' Frydel
    Kto rano wstaje temu Pan Bóg rozum odbiera.

  • 20. Data: 2010-12-04 09:52:30
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2010-12-04 04:49, Pszemol pisze:

    > Kumpel ma BMW serii 3 i twierdzi, że zimówki nic nie pomagają.

    Gada głupoty. E90 to lekkie auto i z dobrymi zimówkami lata się
    nim bardzo dobrze po śniegu.