    Date: Wed, 08 Dec 2010 14:54:32 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [piatek] BMW za dobre na snieg...
    <idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
    <i...@p...onet.pl> <c1.01.3Ncq80$JHC@mike.oldfield.org.pl>
    <i...@p...onet.pl>
    <5...@4...com>
    <c1.01.3NdB33$JHr@mike.oldfield.org.pl> <4cfc9a65$1@news.home.net.pl>
    <4cfde679$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cfe0180$1@news.home.net.pl>
    <4cff3ceb$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cff4668$1@news.home.net.pl>
    <4cff5bdf$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
    <4cff66fb$1@news.home.net.pl>

    On 2010-12-08 12:07, Andrzej Lawa wrote:

    > Na jaki, na rów przydrożny? Opanuj się!

    Wiesz co znaczy słowo "ewentualnie" ? Gdzieś było napisane, że
    dyskutujemy o drodze z jednym pasem ruchu ?

    Proponuje czytanie ze zrozumieniem.

    > Ręce opadają...

    Rozumiem, że przepisy traktujesz wybiórczo ? Trzeba było tak od razu.

    > Bo zwyczajnie nie myślą.

    o tym niżej

    > Jest obiektywna. Czerwone światło oznacza zakaz wjazdu na skrzyżowanie -
    > po cholerę pędzić do skrzyżowania, przez które nie można przejechać? Jak
    > są dwa pasy to potem zanim taki szybki wystartuje po zmianie światła, ja
    > spokojnie go wyprzedzę - zużywając znacznie mniej paliwa, hamulców i w
    > ogóle wszystkiego.

    To że Tobie tak się wydaje nie znaczy, że tak jest. I żebyś w końcu
    zrozumiał - nie pisze o sytuacji dojeżdzenia do świateł lecz o
    wszystkich, w których uważasz innych kierowców za niemyślących debili.
    Bo jestem pewien, że myślisz tak niejednokrotnie do czego się już tutaj
    przyznałeś.

    Zdejm klapki z oczu - nie żyjemy w faszystowskim kraju Andrzeja Lawy, w
    którym jedynym słusznym sposobem postępowanie jest taki jak sobie
    umyśliłeś za jedynie słuszny.

    > Za kierownicą samochodu, serdeńko. Mam 10 lat praktyki na motocyklu, co
    > jest nieco wyższą szkołą jazdy, niż jazda - podobnie jak w przypadku
    > rowerku dla dzieci - na 4 kółkach.

    Jak zaczniesz pisać poprawne gramatycznie zdania, to zacznę je czytać -
    narazie powyższe to bełkot.

    > Ja tam wolę przejeżdżać płynnie i myśleć z wyprzedzeniem - dzięki czemu
    > docieram tak samo szybko przy znacznie ekonomiczniejszej jeździe.

    A w prawdziwym świecie (jazdy po mieście) sygnalizacja często stwarza
    waskie gardła wymuszające częste zatrzymywanie się. I w tym prawdziwym
    świecie, Ci którzy nie potrafią ruszyć ze świateł wydłuzają korki (np.
    słynne lewoskręty :-) Podobnie jak Ci co na zwężeniach wloką się z
    prędkościa znacząco niższą od dopuszczalnej, nie wspominając o bezpiecznej.

    > Należy planować parametry jazdy tak, aby minimalizować użycie hamulców
    > czy przyśpieszanie. Jak chcesz sobie pojeździć "ostro" - wynocha na tor
    > wyścigowy.

    Ciekawe dlaczego uważasz, że chcę pojeździć ostro po ulicach ? :-) Podaj
    dowód. Jeśli nie potrafisz, to odszczekaj :-)

    Stosując natomiast Twój ton: Jeśli chcesz minimalizować spalanie i
    zużycie hamulców to won do komunikacji miejskiej.

    Może dla odmiany spróbuj: dynamicznie i płynnie i bezpiecznie.

    > To ty twierdzisz, że mam (lub uważam że mam) jakieś szczególne
    > umiejętności. Ja nie widzę niczego niezwykłego w odruchowym gaszeniu
    > oscylacji w ruchu tylnej osi. To się dzieje "samo".

    Podaj amplitudę tych oscylacji bo chyba mamy "nieco" inne definicje tego
    co nazwać mozna
    tańczeniem samochodu :-)

    napisałem Ci powyżej :-)

    --