-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!goblin2!goblin.stu.neva.ru!news-hub.siol.net!nx02.ia
d01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neost
rada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Wed, 08 Dec 2010 11:17:32 +0100
From: Yans van Horn <y...@n...spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.12)
Gecko/20101027 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.6
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: [piatek] BMW za dobre na snieg...
References: <idb5vk$q1e$1@inews.gazeta.pl> <c1.01.3NcRG1$JFi@mike.oldfield.org.pl>
<idbjan$d0s$1@news.onet.pl> <c1.01.3NcXlZ$JGg@mike.oldfield.org.pl>
<i...@p...onet.pl> <c1.01.3Ncq80$JHC@mike.oldfield.org.pl>
<i...@p...onet.pl>
<5...@4...com>
<c1.01.3NdB33$JHr@mike.oldfield.org.pl> <4cfc9a65$1@news.home.net.pl>
<4cfde679$0$27034$65785112@news.neostrada.pl>
<4cfe0180$1@news.home.net.pl>
<4cff3ceb$0$27035$65785112@news.neostrada.pl>
<4cff4668$1@news.home.net.pl>
In-Reply-To: <4cff4668$1@news.home.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 78
Message-ID: <4cff5bdf$0$22810$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 195.116.43.34
X-Trace: 1291803615 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 22810 195.116.43.34:64983
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2332753
[ ukryj nagłówki ]On 2010-12-08 09:48, Andrzej Lawa wrote:
> W dniu 08.12.2010 09:05, Yans van Horn pisze:
>
>>> Dostosowuję prędkość do warunków, przepisów i pod kątem optymalizacji
>>> zużycia paliwa.
>>
>> Dołoż do tego jeszcze jedną zasadę: nie bądź utrudnieniem dla innych.
>> Czy też typowo egoistycznie, innych masz w dupie ? :-)
>
> Nie utrudniam, wręcz przeciwnie. Ale na pewno nie będę łamał przepisów,
> bo jakiś tępy *.*uj się śpieszy i siedzi mi na klapie bagażnika. Takiego
> bym chętnie odstrzelił, bo debil chce jechać szybko, a nie potrafi
> płynnie wyprzedzić.
Ależ nikt do lamania przepisów nie zmusza. Chodzi raczej o ew. zmianę
pasa aby przepuścić,
lub jazdę przy prawej krawędzi.
>>> Publiczne drogi nie są do rajdów i zawsze mnie bawią (i irytują) głąby,
>>> co muszą pędzić i wyprzedzać wszystkich, jak leci, a potem i tak
>>> docierają do celu najwyżej 5% szybciej.
>>
>> Nie wiem gdzie jeździsz, ale ja takich nie spotykam zbyt wielu...
>> conajwyżej niewielki procent, wystarczy pozwolić im pojechać nie jest to
>> ujma na honorze. Zdecydowane bardziej irytujące są zawalidrogi - nie
>
> A czy ja im zabraniam? I czy ja coś wspominałem o czyimkolwiek honorze?
> Irytuje mnie ich kretynizm - powodują zagrożenie i jeżdżą
> nieekonomicznie bez żadnego konkretnego zwrotu.
> Zupełnie jak ci debile,
To Twoje zdanie, oni zapewne mają odmienne... a Twoja opinia w świetle
zaledwie rocznego doświadczenia za kierownicą napewno jest niestety
bardzo subiektywna - zwłaszcza w ocenie tego co jest
bezpieczne/niebezpieczne.
> co widząc czerwone światło zamiast odpuścić gaz i jechać tak, by
> dojechać do skrzyżowania w chwili zmiany na zielone, pędzą ile wlezie i
> potem hamują.
>
>> umiejące ruszyć ze świateł (może optymalizują zużycie paliwa?), ani
>
> Co rozumiesz przez "nieumiejące"? Bo z tego, co piszesz, podejrzewam, że
> "umiejący" to dla ciebie ci, co ruszają z piskiem opon ;->
Źle zatem podejrzewasz. Wystarczy, że ruszą dynamicznie umożliwiając
również innym przejechanie skrzyżowania.
> [ciach]
>
>>> Swoją drogą "po szynach" to na pewno w zeszłym tygodniu nie - w paru
>>> miejscach jak się jechało ciut za szybko, to zadek zaczynał tańczyć. Ale
>>> oscylacje trywialnie się wygaszało odpowiednim manipulowaniem gazem i
>>> kierownicą.
>>
>> Ach ta trywialność manewrów - ileż to talentów się marnuje ;-)
>
> No przykro mi, nie odczułem tego jako coś trudnego i skomplikowanego -
> jakoś tak "samo" wszystko się robi.
To co napisałeś bardzo wiele wyjaśnia. Już wiem skąd się bierze
przekonanie o własnych umiejętnościach.
> Mimo że nie mam żadnej kontroli
> trakcji czy ABS, a samochodem jeżdżę dopiero pierwszy rok (ostatnie 10
> lat tylko motocykl).
>
> Jeśli ci zależy, możesz mnie uznać za utalentowanego - prywatne mam to w
> nosie.
Proponuję abyś zweryfikował swoje umiejętności na jakimś bezpiecznym
placu. Przekonasz się wtedy, że wyprowadzanie z poślizgu to jednak wcale
nie takie łatwe i trywalne zadanie. A sytacja, z którą miałeś do
czynienia po prostu wyolbrzymiłeś.
--
pozdrawiam,
Marcin 'Yans' Bazarnik
Następne wpisy z tego wątku
- 08.12.10 11:24 Yans van Horn
- 08.12.10 12:07 Andrzej Lawa
- 08.12.10 12:08 Andrzej Lawa
- 08.12.10 13:44 J.F.
- 08.12.10 14:27 J.F.
- 08.12.10 14:39 Mariusz Chwalba
- 08.12.10 14:54 Yans van Horn
- 08.12.10 14:58 Yans van Horn
- 08.12.10 15:07 kamil
- 08.12.10 16:02 Yans van Horn
- 08.12.10 16:05 J.F.
- 08.12.10 18:38 nalesnik
- 08.12.10 19:29 DoQ
- 08.12.10 20:03 Adam 'Chloru' Drzewososki
- 08.12.10 20:06 DoQ
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=