eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochody[piątkowo] TIRem prawie jak po sznurkuRe: [pištkowo] TIRem prawie jak po sznurku
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-
    stuttgart.de!news.belwue.de!news-zh.switch.ch!kanaga.switch.ch!switch.ch!news1.
    as3257.net!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt
    -exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POST
    ED!not-for-mail
    Date: Tue, 25 Jan 2011 13:26:32 +0100
    From: Yans van Horn <y...@n...spam>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.1; en-US; rv:1.9.2.13)
    Gecko/20101207 Lightning/1.0b2 Thunderbird/3.1.7
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: [pištkowo] TIRem prawie jak po sznurku
    References: <ihh3kr$5vv$1@node1.news.atman.pl>
    <4d3c1371$0$2451$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d561a$0$2502$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d5782$0$2460$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d8c15$0$2493$65785112@news.neostrada.pl>
    <4d3d9f6b$0$2436$65785112@news.neostrada.pl>
    <c...@4...com>
    <4d3dd99e$0$2484$65785112@news.neostrada.pl> <ihlbpg$qdu$1@news.onet.pl>
    <4d3eadcf$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 21
    Message-ID: <4d3ec26b$0$2456$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 195.116.43.34
    X-Trace: 1295958635 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2456 195.116.43.34:59935
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2345304
    [ ukryj nagłówki ]

    On 2011-01-25 13:07, Krzysiek Kielczewski wrote:
    > On 2011-01-25, Yans van Horn<y...@n...spam> wrote:
    >
    >> To jest oczywiste. Oczywiste jest też, że wraz ze wzrostem obciażenia
    >> naczepy, rośnie również opór stawiany przez tylne osie. Pozostaje
    >> pytanie czy się te krzywe gdzieś przecinają (os X to obciążenie naczepy,
    >> dla uproszczenia załóżmy, że równomierne).
    >
    > Nawet jeśli się przecinają to daleko za przeładowaniem.

    Ale skąd pewność ?

    Snieg jest dość specyficznym podłożem - duzy nacisk + tarcie może
    powodować miejscowe roztopienie - znacząco mniejszy współczynnik tarcia.
    Teoretycznie, możesz dokopać się do asfaltu, ale jeśli on pokryje się
    warstewką lodu to i tak będą problemy z ruszeniem. Tylne koła naczepy
    wygniatają ślad - większy opór toczenia.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: