eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpendrive - niedostępne pliki
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2011-10-21 11:46:54
    Temat: pendrive - niedostępne pliki
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    Witam

    W tym roku kupiłem pendrive na usb2. Jest to transcend jetflash 16GB (a
    tak na prawdę tylko 15GB). Mój system to płyta na VIA KM400 i Windows 7.

    Obecnie chciałem wykonać kopię zapasową tego pendrive i natknąłem się na
    problem z kopiowaniem plików. Gdy dochodzi do pewnego pliku (jest kilka
    takich pliczków ale skupię się na jednym) prędkość odczytu spada, nic
    się nie dzieje przez chwile i zgłasza błąd:
    "Określone miejsce docelowe nie istnieje. Może być nim lokalizacja
    sieciowa w trybie ofline albo pusta stacja dysków CD lub DVD. Sprawdź
    lokalizacje i spróbuj ponownie."
    [[[ Jest to raczej bez sensowny komunikat, bo mi się wydaje że problem
    leży w dysku źródłowym a nie docelowym. ]]]

    Pod tym komunikatem mam przycisk "Próbuj ponownie" ale klikanie go nic
    nie daje i trzeba anulować.
    Po anulowaniu dysk flash znika z systemu i trzeba go wyciągnąć z gniazda
    usb i ponownie wsadzić.

    Po ponownym wsadzeniu system widzi pendrive ale ten plik dalej nie daje
    się kopiować. By się do niego dobrać trzeba zapuścić skandisk - i choć
    nie wykrywa on błędów to można skopiować ten plik który wcześniej
    sprawiał problemy.

    O ile pamiętam to tego dysku nie formatowałem sam tylko używam go
    takiego jakiego dostałem w sklepie. Czy zatem powinienem go sformatować?

    Czy może takie zachowanie daje podstawy do reklamacji? Tylko raczej nie
    chciałbym im dawać moich plików a nie wiem czy po ponownym założeniu
    partycji i na innych plikach problem będzie do zaobserwowania czy nie.
    Bo przed oddaniem do serwisu celem całkowitego skasowania moich plików
    bym musiał usunąć i założyć nową partycję.


    z góry dzięki
    Szyk


  • 2. Data: 2011-10-21 12:19:45
    Temat: Re: pendrive - niedostępne pliki
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>


    >
    > Czy może takie zachowanie daje podstawy do reklamacji? Tylko raczej nie
    > chciałbym im dawać moich plików a nie wiem czy po ponownym założeniu
    > partycji i na innych plikach problem będzie do zaobserwowania czy nie.
    > Bo przed oddaniem do serwisu celem całkowitego skasowania moich plików
    > bym musiał usunąć i założyć nową partycję.

    Podstawą do reklamacji jest generalnie sprzęt niezgodny z umową, a to co
    opisujesz, to zachowanie systemu operacyjnego (czort wie co jest w
    systemie operacyjnym i z jakich komponentow sklada sie
    komputer/notebook). Nie wykluczam jakiegos problemu w samym pendrive,
    ale moze byc cos nie tak z USB. Oddac zawsze mozesz, ale reklamacja moze
    byc nieuznana, dlatego warto przynajmniej sprawdzic sprzet (a nie system
    operacyjny ;))

    Przeskanuj pendrive sektor po sektorze (np. przy pomocy hdtune) - pokaze
    Ci nawet sektory, do ktorych dostep jest wolniejszy. Jezeli powstana
    problemy. Probuj do skutku skopiowac pliki, sformatuj pen'a (zapis do
    wszystkich sektorow) i do reklamacji




    --
    Western Digital Silver Partner - http://luktronik.pl/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: