eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.comp.pecetpendrive - niedostępne plikipendrive - niedostępne pliki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!newsreader4.netcologne.de!news.netcologne.de!nx01.iad01.newshosting.com!n
    ewshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Fri, 21 Oct 2011 13:46:54 +0200
    From: Szyk <s...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:7.0.1) Gecko/20110929 Thunderbird/7.0.1
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: pendrive - niedostępne pliki
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 38
    Message-ID: <4ea15bd9$0$5820$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 178.42.128.124
    X-Trace: 1319197657 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 5820 178.42.128.124:51348
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.comp.pecet:1202095
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam

    W tym roku kupiłem pendrive na usb2. Jest to transcend jetflash 16GB (a
    tak na prawdę tylko 15GB). Mój system to płyta na VIA KM400 i Windows 7.

    Obecnie chciałem wykonać kopię zapasową tego pendrive i natknąłem się na
    problem z kopiowaniem plików. Gdy dochodzi do pewnego pliku (jest kilka
    takich pliczków ale skupię się na jednym) prędkość odczytu spada, nic
    się nie dzieje przez chwile i zgłasza błąd:
    "Określone miejsce docelowe nie istnieje. Może być nim lokalizacja
    sieciowa w trybie ofline albo pusta stacja dysków CD lub DVD. Sprawdź
    lokalizacje i spróbuj ponownie."
    [[[ Jest to raczej bez sensowny komunikat, bo mi się wydaje że problem
    leży w dysku źródłowym a nie docelowym. ]]]

    Pod tym komunikatem mam przycisk "Próbuj ponownie" ale klikanie go nic
    nie daje i trzeba anulować.
    Po anulowaniu dysk flash znika z systemu i trzeba go wyciągnąć z gniazda
    usb i ponownie wsadzić.

    Po ponownym wsadzeniu system widzi pendrive ale ten plik dalej nie daje
    się kopiować. By się do niego dobrać trzeba zapuścić skandisk - i choć
    nie wykrywa on błędów to można skopiować ten plik który wcześniej
    sprawiał problemy.

    O ile pamiętam to tego dysku nie formatowałem sam tylko używam go
    takiego jakiego dostałem w sklepie. Czy zatem powinienem go sformatować?

    Czy może takie zachowanie daje podstawy do reklamacji? Tylko raczej nie
    chciałbym im dawać moich plików a nie wiem czy po ponownym założeniu
    partycji i na innych plikach problem będzie do zaobserwowania czy nie.
    Bo przed oddaniem do serwisu celem całkowitego skasowania moich plików
    bym musiał usunąć i założyć nową partycję.


    z góry dzięki
    Szyk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: