  • Data: 2009-11-07 12:11:23
    Temat: Re: pendrive - bardzo wolny zapis
    Od: "Bolbo" <b...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taki biało-zielony? Kiedyś mi się kłócił z drukarką HP. Podobny efekt -
    > zwieszanie się podczas kopiowania niektórych plików. Pomogło podłączenie
    > drukarki przez HUB-a.

    > A zapisanie załączników na HDD i ich przekopiowanie na pendrive'a działa
    > szybko?
    >

    > --
    > Azarien

    tak biało-zielony
    zapis na hdd i potem na pena odbywa sie normalnie, kopiowanie na niego z hdd
    też normalnie.... :)
    moge oczywiście zapisać najpierw na hdd i potem na pena .... ale to nie jest
    w sumie rozwiązanie :)
    raczej sie nie kłóci z innym urządzeniem na usb bo to samo jest na dwóch
    innych kompach i na laptopach wiec cos chyba z penem jest nie tak, albo ten
    typ tak ma... chociaż wydaje mi sie ze powinno to działać sprawniej
    pzdr
    BB