eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikapendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa? › Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    From: Mario <M...@...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: pendrive Sandisk 4GB Cruzer padaka, soft naprawczy do chipa?
    Date: Sat, 13 Feb 2016 15:31:20 +0100

    W dniu 2016-02-13 o 15:13, JaNus pisze:

    > No wiesz, Mario, jak coś odmówi pracy, to jednak chwilę się
    > zastanawiasz: dlaczego. I próbujesz "ujeździć", raz, czasem na dwa
    > sposoby, a niektórzy jeszcze więcej razy. No i zawsze jest ta "cienka
    > kreska" którą sobie zakładasz, pt. "ile pracy włożyć warto w kolejne
    > próby". Ale weź pod uwagę, że w miarę przybywania ich kolejnych - nabrać
    > (się) można przekonania, iż do ceny tego zbuntowanego dołożyłeś sporo
    > (wszak już "zainwestowanej"!) pracy, czyli dodanie kolejnego kwadransa
    > prób - może ową "inwestycję" zwrócić.
> [...]

    W pełni się z tobą zgadzam. Jednak nie było to bezrefleksyjna rada
    "wywal przy okazji pierwszego problemu". Miał problemy już wcześniej,
    dysk stracił prędkość. Teraz nie enumerowany jako dysk wiec jak go można
    naprawiać narzędziami do dysków? Według mnie pendrajw już swój limit
    prac włożonych w utrzymanie przy życiu stanowczo wyczerpał.

    --
    pozdrawiam
    MD