  • 11. Data: 2009-07-23 10:36:36
    Temat: Re: pełna klatka - co wybrac?
    Od: "Marcin [3M]" <m...@g...pl>

    Użytkownik "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:h49ca2$7kg$1@inews.gazeta.pl...

    > fotograf
    >>

    > To ja może spytam ,a kogo Ty nazywasz doświadczonym fotografem .Wczoraj na
    > forum pytałem o średni format mamiya cyfra i narazie cisza .Na giełdzie w
    > niedziele tylko jedna osoba udzieliła mi informacji na temat M645afd .
    > Kiev
    > 88 TTL mam ,kupiłem już początek lat 80-tych .

    Pytasz się na usenetowym forum, to się nie dziw.
    Popytaj lepiej na DPR lub wykonaj własnych poszukiwań.

    W necie nie ma tego zbyt wiele, również na stronach tworzonych w wersjach
    językowych kojarzonych z bardziej zasobnymi społeczeństwami.
    Tu masz wygooglany w 10 sekund post o ZD
    http://forums.dpreview.com/forums/read.asp?forum=101
    4&message=16695121
    i wynikający z niego link do próbek:
    http://dc.watch.impress.co.jp/cda/weekend/2006/01/13
    /3018.html

    z afd nie powinno być gorzej:
    http://www.google.com/search?q=mamiya+645afd+samples
    &rls=com.microsoft:pl:IE-SearchBox&ie=UTF-8&oe=UTF-8
    &sourceid=ie7&rlz=1I7ADBF

    Czego więcej oczekujesz?
    Informacji o problemach ze sprzętem? Nie sądzę, aby ktoś spieszył się nimi
    chwalić. Szczególnie, że może za jakiś czas będzie próbował kupić inny
    system. Po co straszyć potencjalnych nabywców?

    Szybkości AF?
    Do czego chcesz porównać? Do D3x czy 1Ds mk cośtam? Nie znasz odpowiedzi?

    Dynamiki?
    Twierdzą, że jest o 1..1,5 EV lepsza od 1ds mk 2.

    Ogólnej szybkości pracy?
    Masz podane w danych technicznych, jak szybko się tym robi zdjęcia. Na
    boisku będzie to problem, w studio ma szansę zdążyć przed kolejnym
    naładowaniem się lamp.

    Jeśli masz w promieniu 1000km dystrybutora sprzętu (kiedyś był w Szwajcarii)
    to pojedź tam i pomacaj. Wycieczka wyniesie cię 2% wartości sprzętu. A jak
    kupisz na miejscu, to może odzyskasz tax-free.

    Masz jeszcze PhaseOne na korpusie mamiyi, z dystrybutorem w Polsce. Niedawno
    była promocja i dorzucali do korpusu kilka szkieł. Profesjonaliści o tym
    wiedzieli. Było też chyba na tym forum.

    Zresztą, jako profesjonalista powinieneś wiedzieć gdzie szukać. Ja będąc o
    wiele mniej zasobnym w środki kilka lat temu nawiązałem bardzo sympatyczne
    kontakty z jednym z europejskich wytwórców sprzętu, co umożliwiło mi jego
    obejrzenie w ich zakładach i zakup w korzystnych cenach. I nie byłem
    jedynym. Znajomy kupował ściankę Leaf, też miło to wspomina. A u Sinara
    ponoć także są bardzo sympatyczni. Ewentualnie zaczekaj do Photokiny,
    będziesz miał wszystkich pod jednym dachem.

  • 12. Data: 2009-07-23 10:52:53
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-23 11:59:30 +0200, "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl> said:

    > Wczoraj na
    > forum pytałem o średni format mamiya cyfra i narazie cisza .

    I teraz będziesz się na to wypłakiwał w każdym wątku? Jaki to ma
    związek z tym wątkiem?

    de Fresz

  • 13. Data: 2009-07-23 11:09:46
    Od: "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

    > I teraz będziesz się na to wypłakiwał w każdym wątku? Jaki to ma
    > związek z tym wątkiem?

    Synku ja pytałem ,a płakać to mi się chce jak oglądam poziom fotografi w
    waszym kraju.

    pozdrawiam jean jacques.

  • 14. Data: 2009-07-23 11:20:16
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Synku ja pytałem ,a płakać to mi się chce jak oglądam poziom fotografi w
    > waszym kraju.
    >
    > pozdrawiam jean jacques.

    To pisz sobie na grupach w SWOIM kraju

  • 15. Data: 2009-07-23 11:21:52
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 23 Jul., 13:09, "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl> wrote:
> [...]

    no przeciez nie moge odpowiadac na wszystkie posty tutaj
    tutja masz wszelkie informacje na interesujacy temat

    http://www.google.com/search?q=M645afd+&sourceid=ie7
    &rls=com.microsoft:en-US&ie=utf8&oe=utf8&rlz=

    gdybys jeszcze czegos potrzebowal to wal smialo . chetnie pomoge.

    > Synku ja pytałem ,a płakać to  mi się chce jak oglądam poziom fotografi w
    > waszym kraju.

    nie ma co mieszac polityki do fotografii.
    moze pytales w niewlasciwym miejscu ?
    tak jakbys wszedl do sklepu miesnego i sie oburzal , ze nie sprzedaja
    tam garniturow.

    poziom fotografii w naszym kraju jest dokladnie taki sam jak w kazdym
    innym gdzie znany jest aparat forograficzny.

  • 16. Data: 2009-07-23 11:33:46
    Od: XX YY <j...@u...at>

    On 22 Jul., 22:48, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > 5DII?
    >
    > czy inne opcje?
    >
    > --
    >
    > Sebastian

    nikt nie dokona wyboru za Ciebie.
    Jakosciowo wszystkie aparaty tej klasy dostarczaja aktualnie zdjec o
    porownywalnej jakosci.
    jeden wali serie 8 zdj/sek inny 10 zdj sek,

    jeden ma biale napisy , inny czarne itp itd.

    wez do rak i porownaj , a nastepnie zaplac i wyjdz ze sklepu ,

  • 17. Data: 2009-07-23 11:39:39
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-07-23 13:09:46 +0200, "jan jakub " <j...@N...gazeta.pl> said:

    > Synku ja pytałem ,

    I cóż z tego chłopcze? Skoro nikt Ci nie odpowiedział, może są ku temu powody?

    > a płakać to mi się chce jak oglądam poziom fotografi w
    > waszym kraju.

    Oho, miszczunio się znalazł.

    de Fresz

  • 18. Data: 2009-07-23 11:41:02
    Od: Olek <o...@u...eu>

    jan jakub wrote:

    > Synku ja pytałem ,a płakać to mi się chce jak oglądam poziom fotografi w
    > waszym kraju.
    >
    > pozdrawiam jean jacques.

    ja z chęcią Tato obejrzę Twoje prace na poziomie...

  • 19. Data: 2009-07-23 11:49:39
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h47tva$c90$1@inews.gazeta.pl> basti78 wrote:
    > 5DII?
    >
    > czy inne opcje?

    5DII do spokojniejszej fotografii. Jesli do reporterki, szczegolnie w
    kiepskich warunkach raczej D700/D3.
    Do baaardzo spokojnej - A900 :D

    --
    [rK] http://robertkresa.com

  • 20. Data: 2009-07-23 11:56:05
    Od: _rK_ <podazaj_za_adresem_w_@_stopce.pl>

    In <h49gdq$4uj$1@inews.gazeta.pl> jan jakub wrote:

    > Synku ja pytałem ,a płakać to mi się chce jak oglądam poziom
    > fotografi w waszym kraju.

    Zadales pytanie na temat doswiadzczen z bardzo zawodowym aparatem na
    amatorskiej grupie, nie dziw sie wiec brakiem odzewu. Nie wynika to z
    tego, ze ktos Cie lekcewazy lub chce zrobic jakas zlosliwosc.
    A propos poziomu - znasz wszystkie fotografie w tym kraju? :)

    --
    [rK] http://robertkresa.com