  • 1. Data: 2009-07-23 06:27:39
    Temat: Samsung D73 - problem z zamykaniem przysłony
    Od: Wojtek <w...@w...pl>

    Hey, kuzynka właśnie jest w Chinach i przysłała następującego maila:

    ******
    mam problem... z aparatem niestety. Na razie nie jest on bardzo
    uciazliwy, bo zdarza sie to od czasu do czasu, jednak obawiam sie, ze
    moze to sie poglebic calkowicie. Juz pisze o co chodzi:

    Pomimo, ze akumulatorki sa naladowane po zrobieniu jednego, dwoch
    zdjec,kiedy chce wylaczyc aparat przeslona nie zamka sie do konca i nie
    jest mozliwe ponowne wlaczenie aparatu - tak, jakby akumulatorki byly
    wyladowane. Nie jest to jednak mozliwe, bo maja 3 kreski i niedawno byly
    ladowane. Do tego kupilam nowe, bo stwierdzilam, ze moze moje stare byly
    juz zupelnie zuzyte (choc maja tylko rok) i mimo wszystko od czasu do
    czasu dzieje sie tak, jak opisalam to powyzej. Do tego, gdy pozostawie
    te akumulatorki w aparacie na dluzej (po tym, jak aparat nie chce sie
    ponownie wlaczyc), to aparat staje sie bardzo goracy i chlodnieje, gdy
    akumulatorki wyciagne.

    Jak macie jakis pomysl lub mieliscie podobne doswiadczenia, to dajcie
    znac. Ten aparat jeszcze MUSI wytrzymac do wrzesnia. Jest to Samsung
    Digimax D73.
    ****

    Może ma ktoś pomysł jak jej pomoc?

    Wojtek

  • 2. Data: 2009-07-23 09:19:41
    Temat: Re: Samsung D73 - problem z zamykaniem przysłony
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek" <w...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > stwierdzilam, ze moze moje stare byly juz zupelnie zuzyte (choc
    > maja tylko rok) i mimo wszystko od czasu do czasu dzieje sie tak,

    Niech kupi akumulatory japonskie, a nie chinskie.

    > Do tego, gdy pozostawie te akumulatorki w aparacie na dluzej (po
    > tym, jak aparat nie chce sie ponownie wlaczyc), to aparat staje
    > sie bardzo goracy i chlodnieje, gdy akumulatorki wyciagne.

    Znaczy sie chce sie zamkna i prad ciagnie.

    A byc moze cos blokuje obiektyw.

    > Ten aparat jeszcze MUSI wytrzymac do wrzesnia.

    W ojczyznie aparatow nie moze kupic drugiego ?

    J.