  • 271. Data: 2011-01-07 14:38:07
    Temat: Re: ZDJĘCIA
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 07 Jan 2011 14:15:58 +0100, Krzysiek Kielczewski
    <k...@g...com> wrote:

    >To się trzeba zatrzymać i przetrzeć, a nie płakać że się przekraczając
    >ograniczenie w nocy bez sprawnych świateł władowało w wielki kamulec.

    Ty tak na poważnie? Zatrzymujesz się co 10 km?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 272. Data: 2011-01-07 14:45:34
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, Michał Gut <m...@w...pl> wrote:

    > jakbym mial brudne na tyle ze bym widzial za malo to bym tak zrobil. woze w
    > samochodzie plyn w atomizerze i plyn do wycieraczek na taka ewentualnosc
    > (jak ten pierwszy zamarznie).

    ROTFL.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 273. Data: 2011-01-07 14:49:01
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    On 2011-01-07, jerzu <t...@p...onet.pl> wrote:

    > Ty tak na poważnie? Zatrzymujesz się co 10 km?

    Wedle potrzeb.

    Krzysiek Kiełczewski

  • 274. Data: 2011-01-07 15:12:19
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-01-06 13:14, Michał Gut pisze:
    (...)
    > Tak wiec nie posadzaj mnie o glupote. Sam fakt ze jestem na pms swiadczy
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > ze jestem w miare swiadomym kierowca, choc czasami posty niektorych
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > wyprowadzaja mnie z bledu tej opinii.

    ROTFL

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 275. Data: 2011-01-07 15:43:26
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Po: zapierdałałeś na tyle szybko, że nie zauważyłeś przeszkody.

    Ale pytanie było do Adama...

    Ty już dawno "stwierdziłeś" jego prędkość...

    \SK

  • 276. Data: 2011-01-07 15:46:23
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > Brak breji na zdjęciach nieco koliduje z Twoją opinią.

    Na pasie między koleinami nie widzisz brei?

    Sio do okulisty!

    \SK

  • 277. Data: 2011-01-07 15:47:46
    Od: ptoki <s...@g...com>

    cinews:4d26f118$0$2445$65785112@news.neostrada.pl...

    > to byla predkosc po zakonczeniu wyprzedzania.  jak zaczynalem to bylo pewnie
    > ze 40. generalnie sam proces wyprzedzania poszedl gladko i bezproblemowo bo
    > nie mialem buta w podlodze tylko sobie lekko przyspieszalem. ot taka leniwa
    > jazda. uwazalem na goscia tym bardziej ze zachowywal sie w sposob
    > nieprzewidywalny z lekka bo tu hamulec tu kierunek w lewo tam prawo a jedzie
    > prosto.

    Moze dawal ci do zrozumienia ze teraz mozna wyprzedzac?
    Ten prawy kierunkowskaz moglby na to wskazywac.
    Ale tez mi sie okolica dosyc ciasna wydawala i srednio bym tam sie
    bral za wyprzedzanie.

    Jesli ta bryla nie zostala zerwana z drogi przez odsniezarke tylko
    spadla z innego pojazdu to niestety. Bez AC pozostaje ci przyjac nauke
    i przelknac strate.

  • 278. Data: 2011-01-07 15:50:40
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Krzysiek Kielczewski wrote:

    > 20 z 50 to jest 40%. Nie 140 i nie 500, tylko właśnie 40.

    Tylko zignorowałeś następujące fakty:
    a) napisał że jechał pon.70
    b) mowa o 60-70 "licznikowym" które oznacza realną prędkość mniejszą.

    \SK

  • 279. Data: 2011-01-07 15:59:38
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    kamil wrote:

    > Nie wiem, po prostu zwracam uwage na smiesznosc niektorych argumentow
    > typu "a gdyby tam bylo dziecko".

    A gdyby to nie była lód, tylko coś innego?
    Właśnie w tym rzecz, że coś na drodze było i dla autora wątku nie
    skończyło się to szczęśliwie.

    > Porzuconego na srodku jezdni niemowlaka
    > wielkosci tej bryly chyba naprawde nikt sie nie spodziewa.

    Nie, czegokolwiek, co może nas zabioć, co my możemy zabić lub co może
    przycznić się do tego, że kogoś zabijemy lub ktoś zginie przez nas.

    Pewnie wielu się głupkowato zaśmieje i powie/pomyśliu czy napisze coś o
    paranoi tkwiącej w bydlęcym łbie, ale wierz mi - lepiej jest nie brać w
    czymś takim udziału.
    Wszyscy zabici w ten sposób z pewnością zgodzą się ze mną.
    Być może także ich rodziny...

    --
    Bydlę

  • 280. Data: 2011-01-07 16:04:12
    Od: Sebastian Kaliszewski <s...@r...this.informa.and.that.pl>

    Bydlę wrote:

    > Ale ty o prędkośi, a reszta o jeździe niezgodnej z przepisami pord, nie
    > z niezgodnej z przepisem o maksymalnej dopuszczalnej prędkości na danym
    > odcinku.

    Ale jeśli chodzi o wyprzedzanie to on je zakończył bezpiecznie. Dopiero
    potem wchrzanił się w bryłę.

    A jeśli chodzi o "panujące warunki" to bryły lodu tej wielkości które
    albo odpadły z jakiegoś pojazdu albo je np. pług wygarnął z pobocza
    słabo się wliczają do "panujących warunków" -- podobnie zresztą jak
    pijak leżący na drodze (co SN stwierdził).

    \SK