  • Data: 2011-01-06 18:23:40
    Temat: Re: pech...zderzenie z duza bryla lodu, urwany silnik itd....
    Od: ptoki <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 6 Sty, 14:45, "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Ale on widzia drog .
    > Nie widzia tylko obcego elementu kt ry si na niej znalaz .
    > A to nie to samo.

    Glupie tlumaczenie. Tak te droge widzial ze cos co ja przyslanialo mu
    umknelo.
    Widocznosc gdzie sie jedzie to sprawa zasadnicza przy prowadzeniu
    pojazdu.

    > Nie ma w polskim prawie obowi zku jazdy z pr dko ci przewiduj c
    > zatrzymanie si przed praktycznie niewidoczn przeszkod na drodze - ju JF
    > podawa wyrok s du w sprawie pi cego pijaka, wi c up r twardog owych, e
    > jednak jest inaczej jest ca kowicie zb dny.

    Piszemy o dwu osobnych sprawach.
    Ja o tym jak nalezy sie zachowac zeby nie miec problemow. Ty o
    obowiazkach, prawach, przepisach. Mozna byc z nimi w zgodzie i robic
    złe rzeczy.