  • 31. Data: 2011-11-03 21:07:25
    Temat: Re: passe partout - jak/czym mniej banalnie?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Piotr Sz. in news:16595max5yaiv$.qwblenxxmakm.dlg@40tude.net
    > Alez to "oczywista oczywistosc". Ja tylko kolega "ostrzegalem" zeby przez
    > to wzmocnienie efektu nie wyszla "mocniejsza wies". :-) Takie
    > niestandardowe niebanalne podejscie sie tym moze wlasnie skonczyc.

    ale ja juz proponowalem, żebyśmy zaprzestali wspolnego edukowania
    estetycznego mej skromnej osoby :)
    Tylko żeby skupic sie na czyms mniej oczywistym -> na metodzie: jak? + jaki
    soft do tego.

  • 32. Data: 2011-11-03 21:10:37
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    cichybartko in news:j8un0j$bo8$1@news.onet.pl
    [.......................]
    > Joel-Peter Witkin:
    > http://www.google.pl/search?hl=pl&client=firefox-a&h
    s=x6h&rls=org.mozilla:
    > en-US:official&q=joel+peter+witkin&bav=on.2,or.r_gc.
    r_pw.,cf.osb&biw=1280&
    > bih=922&um=1&ie=UTF-8&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi A tu inne
    > "rameczki" od Masao Yamamoto
    > http://i.pinger.pl/pgr99/efcbf023000227da4aeeadb0/ya
    ma1.jpg kiedyś
    > znajoma osoba zrobiła esej na ten temat i dla żartu zrobiłem w
    > przysłowiowe pięć minut moją cyfrową interpretacje tego tematu ;)
    > http://imageshack.us/photo/my-images/403/haiku.jpg/

    a bógzapłać za podrzucenie przykladu; to juz dwie osoby wiedzą, ze nie
    gadamy o gruszkach na wierzbie. A potem mozna podywagowac na ile one są
    jadalne. I kiedy.

  • 33. Data: 2011-11-03 21:11:44
    Od: "Piotr Sz." <n...@s...pl>

    > Joel-Peter Witkin:

    Hm... normalna biala ramka. To co wewnatrz kadru to raczej pociemnione
    krawedzie a nie ramka. Chyba, ze cos zle widze.

    > A tu inne "rameczki" od Masao Yamamoto

    Nie rozumiem, wiec nie skomentuje :-)

    > Nie wiem co gorsze dziecięca radość czy pozerska postawa ;).

    Bez watpienia radosc. Radosc tworzenia zawsze gora. Tylko zeby nie ten
    "kac" ;)

    Piotr Sz.
    www.szkut.com

  • 34. Data: 2011-11-03 21:11:49
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Henry(k) in news:17wtkahw83egz$.1jygby1zlp9f3.dlg@40tude.net
    [.....................]
    > No to zacznij od znalezienia sampli gotowych ramek, na przykład
    > http://www.photoradar.com/techniques/technique/50-fr
    ee-photo-frames-and-bo
    > rders-for-photoshop http://theosphotos.blogspot.com/2011/03/free-downloa
    d-
    > sloppy-photo-borders.html lub czegokolwiek co znajdziesz pod googlając
    > za photo borders for photoshop a potem wklejasz standardowo:
    > http://pshero.com/photoshop-tutorials/photo-effects/
    film-inspired-photo-bo
    > rders w gimpie powinno być bardzo podobnie bo to nic zaawansowanego.

    dzieki za linki; jako punkt wyjscia ku obramowaniom gustownym; ale start z
    tych miejsc - chyba może być.

  • 35. Data: 2011-11-03 21:29:40
    Od: cichybartko <c...@g...com>

    On 2011-11-03 22:11, Piotr Sz. wrote:

    > Hm... normalna biala ramka. To co wewnatrz kadru to raczej pociemnione
    > krawedzie a nie ramka. Chyba, ze cos zle widze.

    No cóż może autorowi wątku chodzi o takie właśnie "pociemnienie".

    > Nie rozumiem, wiec nie skomentuje :-)

    Już tu padło stwierdzenie że na odbiór fotografii ogromy wpływ ma forma
    w jakiej ją zaprezentujesz, między innymi jej otoczenie.
    Przecież fotki Yamamoto można by jeszcze raz zrobić w laboratorium, i
    jak pan bóg przykazał zaprezentować idealnie docięte w ramkach ala ikea.
    Jednak autor miał inny pomysł :).

    > Bez watpienia radosc. Radosc tworzenia zawsze gora. Tylko zeby nie ten
    > "kac" ;)

    Kac to jest jak się wysoko mierzy tylko sił brak ;).

    --
    Pozdrawiam,
    Bartosz.

  • 36. Data: 2011-11-04 00:32:40
    Od: "Zygmunt Dariusz" <a...@v...net>

    "1634Racine" <1...@R...pl> wrote in message
> [...]
    > mej skromnej osoby :)
    > Tylko żeby skupic sie na czyms mniej oczywistym -> na metodzie: jak? + jaki

    Ty nie wiesz co ci potrzeba - oni wiedza lepiej.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/

  • 37. Data: 2011-11-04 09:54:08
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-03 20:09:29 +0100, "Piotr Sz." <n...@s...pl> said:

    > Alez to "oczywista oczywistosc". Ja tylko kolega "ostrzegalem" zeby przez
    > to wzmocnienie efektu nie wyszla "mocniejsza wies". :-) Takie
    > niestandardowe niebanalne podejscie sie tym moze wlasnie skonczyc.

    Właśnie właśnie. Żadnego wychylania ponad standardy i ogólnie przyjęte
    zwyczaje. Bo wszystko inne to wiocha. To ci dopiero przepis na wolność
    twórczą.

    de Fresz

  • 38. Data: 2011-11-04 10:38:01
    Od: Grzegorz Maj <g...@g...com>

    On 4 Lis, 10:54, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > W a nie w a nie. adnego wychylania ponad standardy i og lnie przyj te
    > zwyczaje. Bo wszystko inne to wiocha. To ci dopiero przepis na wolno
    > tw rcz .

    Możesz zrobić kwiatkowe ramki, możesz je wyciąć z zardzewiałej
    karoserii, możesz użyć pudełek po proszkach do prania, możesz zdjęcia
    nakleić na bryłę, zeby mieć niby 3d.. koszulka, podłoga, kwiatki
    doniczkowe, wszystko, ale dorabianie ramek do cyfrowych zdjęć żeby
    wyglądały jak z LF to wiocha i tyle.

  • 39. Data: 2011-11-04 10:59:08
    Od: "...::QRT::..." <n...@...mejla>

    Dnia Fri, 4 Nov 2011 03:38:01 -0700 (PDT), Grzegorz Maj napisał(a):

> [...]
    > nakleić na bryłę, zeby mieć niby 3d.. koszulka, podłoga, kwiatki
    > doniczkowe, wszystko, ale dorabianie ramek do cyfrowych zdjęć żeby

    ciasny umysł to dopiero wiocha.

  • 40. Data: 2011-11-04 11:00:26
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2011-11-04 11:38:01 +0100, Grzegorz Maj <g...@g...com> said:

> [...]
    > nakleić na bryłę, zeby mieć niby 3d.. koszulka, podłoga, kwiatki
    > doniczkowe, wszystko, ale dorabianie ramek do cyfrowych zdjęć żeby

    Fajnie że Ty już to wiesz, nie musząc nawet spojrzeć na zdjęcia i
    całość sposobu prezentacji. Ja niestety nie potrafię aż tak frywolnie
    szafować wyrokami, ale już mniejsza z tym. Dla autora Twoje czy moje
    zdanie może być howno warte - i to jest jego święte prawo. Szczęśliwie
    nie ma obowiązku pytać innych, czy wolno zrobić coś tak, jak się komuś
    podoba.

    de Fresz