    From: Grzegorz Maj <g...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: passe partout - jak/czym mniej banalnie?
    Date: Fri, 4 Nov 2011 03:38:01 -0700 (PDT)

    On 4 Lis, 10:54, de Fresz <d...@N...pl> wrote:

    > W a nie w a nie. adnego wychylania ponad standardy i og lnie przyj te
    > zwyczaje. Bo wszystko inne to wiocha. To ci dopiero przepis na wolno
    > tw rcz .

    Możesz zrobić kwiatkowe ramki, możesz je wyciąć z zardzewiałej
    karoserii, możesz użyć pudełek po proszkach do prania, możesz zdjęcia
    nakleić na bryłę, zeby mieć niby 3d.. koszulka, podłoga, kwiatki
    doniczkowe, wszystko, ale dorabianie ramek do cyfrowych zdjęć żeby
    wyglądały jak z LF to wiocha i tyle.