-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
.com!nx02.iad01.newshosting.com!209.197.12.242.MISMATCH!nx01.iad01.newshosting.
com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-
b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: to <t...@a...xyz>
Subject: Re: passat
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <htuat7$p0f$1@news.task.gda.pl>
<4c02f543$0$19160$65785112@news.neostrada.pl> <htvja4$p7f$1@news.onet.pl>
<4c0364c8$0$2600$65785112@news.neostrada.pl> <htvra6$f3b$1@news.onet.pl>
<4c037228$0$19174$65785112@news.neostrada.pl> <hu0mhn$6vr$1@news.onet.pl>
<4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl> <hu2ksi$1m5$1@news.onet.pl>
User-Agent: Pan/0.133 (House of Butterflies)
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Date: 06 Jun 2010 19:07:22 GMT
Lines: 28
Message-ID: <4c0bf1ea$0$2594$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 80.52.166.102
X-Trace: 1275851242 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2594 80.52.166.102:60824
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2286308
[ ukryj nagłówki ]Jurand wrote:
> A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
> które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
> ma pod 400 tysięcy?
No raczej nie wystarczy...
> Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
> stuningowałem".
A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne. Po za tym to
jeden z silników, który zadowoli dużą grupę kierowców począwszy od tych
jeżdżących spokojnie, a skończywszy na tych, którzy lubią jazdę
dynamiczną, bo przecież te 180 KM po samym remapie to już całkiem sporo.
Dlatego tak naprawdę nie można powiedzieć NIC o stanie danego silnika bez
dokładnych oględzin. Twoje 4 mogły być w super stanie, a inne 8 to mogą
być trupy.
> Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
> czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.
A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
silników jest bardzo ograniczony...
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
Następne wpisy z tego wątku
- 06.06.10 23:22 Jurand
Najnowsze wątki z tej grupy
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
Najnowsze wątki
- 2024-12-25 Wrocław => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2024-12-25 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-25 Kraków => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-25 Lublin => System Architect (Java background) <=
- 2024-12-25 Szczecin => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-12-25 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-12-25 Kraków => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-25 Kraków => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-25 Bieruń => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-25 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-25 Białystok => Delphi Programmer <=
- 2024-12-25 Chrzanów => Team Lead / Tribe Lead FrontEnd <=
- 2024-12-25 Kraków => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-12-25 Mińsk Mazowiecki => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-24 Dzisiaj Bentlejem czyli przybieżeli sześciu Króli do Rysia na kasie