  • Data: 2010-06-06 21:07:22
    Temat: Re: passat
    Od: to <t...@a...xyz> szukaj wiadomości tego autora

    Jurand wrote:

    > A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    > które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut
    > ma pod 400 tysięcy?

    No raczej nie wystarczy...

    > Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    > stuningowałem".

    A jak je rozpoznasz? Remap 1,8T to zjawisko powszechne. Po za tym to
    jeden z silników, który zadowoli dużą grupę kierowców począwszy od tych
    jeżdżących spokojnie, a skończywszy na tych, którzy lubią jazdę
    dynamiczną, bo przecież te 180 KM po samym remapie to już całkiem sporo.
    Dlatego tak naprawdę nie można powiedzieć NIC o stanie danego silnika bez
    dokładnych oględzin. Twoje 4 mogły być w super stanie, a inne 8 to mogą
    być trupy.

    > Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm
    > czy też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.

    A to niby dlaczego? Chyba jednak Twoje doświadczenie w temacie trwałości
    silników jest bardzo ograniczony...