-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Jurand" <j...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: passat
Date: Tue, 1 Jun 2010 11:48:47 +0200
Organization: http://onet.pl
Lines: 33
Message-ID: <hu2ksi$1m5$1@news.onet.pl>
References: <htuat7$p0f$1@news.task.gda.pl><4c02f543$0$19160$6...@n...neostrada.
pl>
<htvja4$p7f$1@news.onet.pl><4c0364c8$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
<htvra6$f3b$1@news.onet.pl><4c037228$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
<hu0mhn$6vr$1@news.onet.pl> <4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1275385554 1733 91.150.222.21 (1 Jun 2010 09:45:54 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 09:45:54 +0000 (UTC)
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285313
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
news:4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...
> Jurand wrote:
>
>> Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem
>> realnych 400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe
>> ciśnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabić.
>
> Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub więcej
> tys. km wygłaszasz tą opinię?
A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut ma
pod 400 tysięcy? Fabryczna turbina, fabryczne wtryski, 3 wymiany rozrządu -
to jest efekt eksploatacji tych silników przez zupełnie normalnych
kierowców, nie jeżdżących w stylu "emeryt".
> Prawda jest taka, że jeśli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i
> pół miliona wytrzyma, a może i więcej (silnik, nie osprzęt), a jeśli od
> razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. będzie trup.
Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
stuningowałem". Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm czy
też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.
> Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechać do mechanika i sprawdzić stan
> konkretnego egzemplarza.
Cenna. Bardziej oczywistej nie mogłeś napisać? ;)
Jurand.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Pożar parkingu w Luton
- gov.pl - porównanie kosztów przejechania 100 km (II kwartał 2024)
- Suchoń z Czeciej Drogi twierdzi że nie będzie podatków od AUT SPALINOWYCH
- przyszłość wg Muska
- pedał gazu bez linki
- Kolejny EKOLOGICZNY samochód na widok którego Cavallino dostaje WHHURRRIII ;-)
- Zakaz wjazdu samochodami na parkingi wielopoziomowe?
- Ładowarka CAT 994H
- elektryczna Norwegia
- Podnieś rękę!
- KIA nas dyma
- miles per gallon
- Strefa czystego powietrza
- Prawdziwy ekologiczny samochód
- Stało się...
Najnowsze wątki
- 2024-10-19 Warszawa => Software Engineer .Net <=
- 2024-10-19 Warszawa => Senior SAP HANA Developer <=
- 2024-10-19 Warszawa => Specjalista Helpdesk <=
- 2024-10-19 PUE ZUS -- administracyjna nuda...
- 2024-10-18 Marsz niepodleglosci
- 2024-10-18 Pożar parkingu w Luton
- 2024-10-18 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-10-18 Gdańsk => Technical Lead ( (Java Background)) <=
- 2024-10-18 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-10-18 uwazajmy na haczyki w umowach
- 2024-10-18 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-10-18 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-10-18 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-10-18 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2024-10-18 Warszawa => Key Account Manager <=