eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypassatRe: passat
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "Jurand" <j...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: passat
    Date: Tue, 1 Jun 2010 11:48:47 +0200
    Organization: http://onet.pl
    Lines: 33
    Message-ID: <hu2ksi$1m5$1@news.onet.pl>
    References: <htuat7$p0f$1@news.task.gda.pl><4c02f543$0$19160$6...@n...neostrada.
    pl>
    <htvja4$p7f$1@news.onet.pl><4c0364c8$0$2600$65785112@news.neostrada.pl>
    <htvra6$f3b$1@news.onet.pl><4c037228$0$19174$65785112@news.neostrada.pl>
    <hu0mhn$6vr$1@news.onet.pl> <4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat3-21.ghnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1275385554 1733 91.150.222.21 (1 Jun 2010 09:45:54 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 1 Jun 2010 09:45:54 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2285313
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jurand wrote:
    >
    >> Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem
    >> realnych 400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe
    >> ciśnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabić.
    >
    > Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub więcej
    > tys. km wygłaszasz tą opinię?

    A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut ma
    pod 400 tysięcy? Fabryczna turbina, fabryczne wtryski, 3 wymiany rozrządu -
    to jest efekt eksploatacji tych silników przez zupełnie normalnych
    kierowców, nie jeżdżących w stylu "emeryt".

    > Prawda jest taka, że jeśli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i
    > pół miliona wytrzyma, a może i więcej (silnik, nie osprzęt), a jeśli od
    > razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. będzie trup.

    Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    stuningowałem". Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm czy
    też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.

    > Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechać do mechanika i sprawdzić stan
    > konkretnego egzemplarza.

    Cenna. Bardziej oczywistej nie mogłeś napisać? ;)

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: