eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodypassatRe: passat
  • Data: 2010-06-01 11:48:47
    Temat: Re: passat
    Od: "Jurand" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "to" <t...@a...xyz> napisał w wiadomości
    news:4c04a0f9$0$19161$65785112@news.neostrada.pl...
    > Jurand wrote:
    >
    >> Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem
    >> realnych 400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe
    >> ciśnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabić.
    >
    > Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub więcej
    > tys. km wygłaszasz tą opinię?

    A wystarczy, że na bazie 4 bardzo dobrze znanych modeli tych samochodów,
    które wiem jak były eksploatowane i na dzień dzisiejszy każde z tych aut ma
    pod 400 tysięcy? Fabryczna turbina, fabryczne wtryski, 3 wymiany rozrządu -
    to jest efekt eksploatacji tych silników przez zupełnie normalnych
    kierowców, nie jeżdżących w stylu "emeryt".

    > Prawda jest taka, że jeśli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i
    > pół miliona wytrzyma, a może i więcej (silnik, nie osprzęt), a jeśli od
    > razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. będzie trup.

    Ale my tu mówimy o normalnych silnikach, a nie wersjach "wziąłem i
    stuningowałem". Bo rozmowa o trwałości silników po tuningu mechanicznycm czy
    też elektronicznym w ogóle nie da się ująć w żadne sensowne ramy.

    > Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechać do mechanika i sprawdzić stan
    > konkretnego egzemplarza.

    Cenna. Bardziej oczywistej nie mogłeś napisać? ;)

    Jurand.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: