    From: to <t...@a...xyz>
    Subject: Re: passat
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: 01 Jun 2010 05:56:09 GMT

    Jurand wrote:

    > Ale raczej rzadko który z tych silników kończy żywot przed upływem
    > realnych 400 tysięcy kilometrów. Zwłaszcza, że turbina daje małe
    > ciśnienie, to nie bardzo ma co ten silnik zabić.

    Na podstawie ilu znanych Ci silników, które przejechały 400 lub więcej
    tys. km wygłaszasz tą opinię?

    Prawda jest taka, że jeśli autem jeździł spokojny kierowca to pewnie i
    pół miliona wytrzyma, a może i więcej (silnik, nie osprzęt), a jeśli od
    razu zrobił remap i bez przerwy upalał, to i po 150 tys. będzie trup.

    Dlatego jedyna sensowna rada to: pojechać do mechanika i sprawdzić stan
    konkretnego egzemplarza.