  • Data: 2014-11-11 22:11:09
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 09 Nov 2014 15:52:21 +0100, PiteR napisał(a):
    > Czy znak "parkować przodem do budynku" jest legalny czy to wymysł
    > pana Zdziśka właściciela budynku, który sobie zamówił taki napis
    > u pana Mietka i postawił.

    Jaki znak - tablica informacyjna ?

    Tak czy inaczej - wlasciciel terenu ma prawo go oznakowac.

    Natomiast kojarze ze jest przepis zabraniajacy parkowania tylem do
    budynku. Kiedys odszukalem, ale juz nie pamietam gdzie ... potem nie
    potrafilem, i nie wiem - zle szukalem, czy uchylili ...

    http://wiadomosci.wpr24.pl/policja_daje_przyklad;565
    6.html

    P.S. Jak sie parkuje tylem, to mozna nie zauwazyc.

    J.