  • Data: 2014-11-12 10:21:06
    Temat: Re: parkowanie prostopadłe
    Od: "Maciek \"Babcia\" Dobosz" <b...@j...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2014-11-09, o godz. 22:13:44
    Shrek <...@w...pl> napisał(a):

    > Bo jak ktoś ma w dupie, żeby nie smrodzić komuś w okno, to ten ktoś
    > komu smrodzisz może mieć potem w dupie, ze chcesz mieć ładną
    > blacharkę.

    Nie zawsze ma w dupie - często takie tabliczki wiszą od wielu lat choć
    nie mają sensu. Zastanawiam się np. po co takie tabliczki o parkowaniu
    przodem do budynku wiszą na dwóch budynkach koło mnie gdzie na parterze
    jest ściana z wyprowadzonymi "kominami" wentylacyjnymi z podziemnego
    garażu a wyższe piętra są nadwieszone nad parkingiem także to w którą
    stronę stoi samochód nie ma najmniejszego znaczenia. A lepiej się tam
    parkuje tyłem do budynku bo uliczka dość ruchliwa (dojazd do sporej
    szkoły) i po prostu bezpieczniej jest ruszać z parkingu przodem do
    ulicy bo widoczność przy wyjeżdżaniu lepsza.

    Zdrówko