  • 1. Data: 2010-05-27 14:53:17
    Temat: panoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę?
    Od: " stoczniowy" <s...@g...pl>

    http://www.panoramiczni.pl/front/front_users/regulam
    in/

    za przekazanie 50 zdjęć dostaje się podkładkę do robienia panoram za złotych
    26/tyle opiewa regulamin/

    ktoś w to wszedł?

  • 2. Data: 2010-05-27 21:17:03
    Od: " " <w...@g...pl>

    stoczniowy <s...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    in/

    > za przekazanie 50 zdjęć dostaje się podkładkę do robienia panoram za złotych

    Tak sie sklada, ze tez sie troche tym interesowalem, bo na poczatku wygladalo
    to podejrzanie, ale trafilem do ludzi, którzy sie juz na to zdecydowali
    (mailowo) i bezposrednio z nimi sie skontaktowalem.

    l...@w...pl
    m...@w...pl
    d...@g...com
    a...@o...eu

    Dowiesz sie tego samego co ja, nie ma podpuchy:) A podkladka warta zabawy z
    robieniem zdjec:D

  • 3. Data: 2010-05-27 22:07:40
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    " stoczniowy" <s...@g...pl> wrote:
    [...]
    > za przekazanie 50 zdjęć dostaje się podkładkę do robienia panoram za
    > złotych 26/tyle opiewa regulamin/
    >
    > ktoś w to wszedł?

    Ja nie, a po przeczytaniu regulaminu byłbym ostrożny, zresztą nie warto.

    [mr.]

  • 4. Data: 2010-05-27 22:29:17
    Od: " " <w...@g...pl>

    Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl> napisał(a):

    > " stoczniowy" <s...@g...pl> wrote:
    > [...]
    >

    > Ja nie, a po przeczytaniu regulaminu byłbym ostrożny, zresztą nie warto.
    >
    > [mr.]

    Tylko jest jedno ale..podkladke dostajesz za free, jestes zobowiazany tylko
    zrobic 50 panoram. IMO warto, a zreszta jesli ma sie podobac projekt obroni
    sie sam

  • 5. Data: 2010-05-27 23:37:54
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    <w...@g...pl> wrote:

    [...]
    > Tylko jest jedno ale..podkladke dostajesz za free, jestes zobowiazany
    > tylko zrobic 50 panoram

    Tak się właśnie może wydawać, gdy się nie czyta ze zrozumieniem...

    [mr.]

  • 6. Data: 2010-05-27 23:41:14
    Od: Łukasz Góralczyk <l...@g...com>

    On Thu, 27 May 2010 14:53:17 +0000, stoczniowy wrote:
    [ciach]
    > za przekazanie 50 zdjęć dostaje się podkładkę do robienia panoram za
    > złotych 26/tyle opiewa regulamin/

    Wystarczyło przesłać normalnego posta z informacją że można dostać sprzęt
    (prawie) za darmo a nie robić całej tej szopki z pisaniem postów i próbą
    legitymizacji serwisu.

    Dla zainteresowanych: trzeba przesłać 50 panoram, każda po 12 zdjęć w
    ciągu 21 dni (czyli codziennie trzeba zrobić min. dwie). Wartość
    przesłanego urządzenia to 26 PLN, przydatność w robieniu panoram, moim
    zdaniem, wątpliwa. Należy pokryć samemu koszt przesłania sprzętu.

    --
    Pozdrawiam,
    Ł.

  • 7. Data: 2010-05-28 07:26:03
    Od: "Cezar" <c...@B...pl>

    > l...@A...pl
    > m...@A...pl
    > d...@A...com
    > a...@A...eu

    no to kolegom spaliłeś mejle...

    c.

  • 8. Data: 2010-05-28 07:51:59
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 28.05.2010 01:41, Łukasz Góralczyk wrote:
> [...]
    > przesłanego urządzenia to 26 PLN, przydatność w robieniu panoram, moim
    > zdaniem, wątpliwa. Należy pokryć samemu koszt przesłania sprzętu.

    Nie robiłem panoram nigdy i jakoś mnie to nie interesowało, ale... Czy
    punkt obrotu nie powinien być wokół środka układu optycznego? W dodatku
    część aparatów ma gwint statywowy poza osią optyczną obiektywu. Pomijam
    już to, że wg filmiku na ich stronie podkładka nadaje się do kompaktów,
    bo cięższa lustrzanka nie będzie stabilna, gdy wystawi się jej środek
    ciężkości poza kolumnę statywu. Poziomica taka jak pokazana na filmie
    też jest mało precyzyjna, w tym przypadku powinny być dwie poziomice
    podłużne.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 9. Data: 2010-05-28 08:39:14
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 01:41:14 +0200, Łukasz Góralczyk
    <l...@g...com> said:

> [...]
    > przesłanego urządzenia to 26 PLN, przydatność w robieniu panoram, moim
    > zdaniem, wątpliwa. Należy pokryć samemu koszt przesłania sprzętu.

    Bosz, trzeba być naprawdę "oszczędnym" człowiekiem, aby się złapać na
    takie coś.

    * W cudzysłowiu, bo nawet licząc po stawce godzinowej ciecia ten czas
    wyjdzie znacznie drożej, więc to i żadna oszczędność.
    de Fresz

  • 10. Data: 2010-05-28 08:47:15
    Od: " " <w...@g...pl>

    Mariusz [mr.] <l...@i...wp.pl> napisał(a):

    > <w...@g...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Tak się właśnie może wydawać, gdy się nie czyta ze zrozumieniem...
    >
    > [mr.]

    Polacy sa dziwni, sa madrzejsi od kazdego chociaz nie maja absolutnie zadnej
    wiedzy w temacie.
    Podkladke juz zamowilem 3 miesiace temu, uzywam jej z canonem 50D i wszystko
    lata pieknie. Podkladka wyglada inaczej niz ta na filmiku (aparat jest w
    pionie, plus jest bardziej stabilna). Ponadto poziomice sa w statywie-> wiec
    to od statywu zalezy jakosc poziomic.. Co wiecej, ten caly serwis proponowal
    mi wypozyczenie bezplatne wypozyczenie statywu jelsi nie mam swojego i pokryl
    koszty transportu.
    Za duzo jest w was podejrzliwosci, nie kazdy w XXI wieku chce was oszukac,
    wykorzystac i na was zarobic. Ale to tylko wiedza sprawdzona, niech rzesze
    teoretykow nadal sie wymadrzaja bez potwierdzenia.