  • 11. Data: 2010-05-28 09:09:09
    Temat: Re: panoramiczni.pl - ktoś skorzystał z promocji na podkładkę?
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 10:47:15 +0200, " " <w...@g...pl> said:

    > Polacy sa dziwni, sa madrzejsi od kazdego chociaz nie maja absolutnie zadnej
    > wiedzy w temacie.

    Nooo, zwłaszcza ci Polacy, którzy po raz pierwszy pojawiają się na
    grupie i wykazują wyłącznie aktywność w wątku dotyczącym promocji
    pewnej konkretnej firmy.

    > Co wiecej, ten caly serwis proponowal
    > mi wypozyczenie bezplatne wypozyczenie statywu jelsi nie mam swojego i pokryl
    > koszty transportu.

    Koszty biletu autobusowego? Bo i Ty i firma jesteście z Lublina... Choć
    osobiście przypuszczam, że to raczej pseudo-małketyng.

    > Za duzo jest w was podejrzliwosci, nie kazdy w XXI wieku chce was oszukac,
    > wykorzystac i na was zarobic.

    Hyhyhy

    de Fresz

  • 12. Data: 2010-05-28 09:17:05
    Od: " " <w...@g...pl>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Koszty biletu autobusowego? Bo i Ty i firma jesteście z Lublina... Choć
    > osobiście przypuszczam, że to raczej pseudo-małketyng.

    Wystarczy, ze sie zarejestrowalem 2 lata temu, wystarcza mi czytac..nie musze
    ci udowadniac, ze wchodze tu tylko w jednym celu.
    co do statywu->przyslali mi go do Krakowa na swoj koszt..
    Co do reszty zarzutow, jesli uwazacie ze ja jestem 'podstawiony' to najlepiej
    napiszcie do nich sami i sie dowiedzcie..
    Troche zaufania..

  • 13. Data: 2010-05-28 09:37:17
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2010-05-28 11:17:05 +0200, " " <w...@g...pl> said:

    > Wystarczy, ze sie zarejestrowalem 2 lata temu, wystarcza mi czytac..

    Gugle Cię nie zna i to wystarcza mi.

    > nie musze
    > ci udowadniac, ze wchodze tu tylko w jednym celu.

    Nic nie musisz. A ja mogę mieć o tym własne zdanie.

    > co do statywu->przyslali mi go do Krakowa na swoj koszt..

    I za przesyłkę zapłacili więcej niż kosztuje ich produkt? Doprawdy, cóż
    za wspaniałe dobre wójki.

    > Co do reszty zarzutow, jesli uwazacie ze ja jestem 'podstawiony' to najlepiej
    > napiszcie do nich sami i sie dowiedzcie..

    Mnie to tam ani ziembi, ani grzeje.

    > Troche zaufania..

    Uf uf uf. Wystarczy?

    de Fresz

  • 14. Data: 2010-05-28 09:40:13
    Od: " " <w...@g...pl>

    de Fresz <d...@n...o2.pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Nic nie musisz. A ja mogę mieć o tym własne zdanie.

    > I za przesyłkę zapłacili więcej niż kosztuje ich produkt? Doprawdy, cóż

    Placz rozpieszczonego dziecka...

  • 15. Data: 2010-05-28 09:53:06
    Od: l...@l...localdomain

    W poście <hto31t$7o3$1@inews.gazeta.pl>,
    nabazgrał:

    > Placz rozpieszczonego dziecka...

    Trochę go odmłodziłeś chyba ;)

    --
    Ostatnio na http://blog.lrem.net/ wymajaczyłem:
    Takie słowa od polityka? W Polsce?!

  • 16. Data: 2010-05-28 09:54:17
    Od: mt <t...@i...pl>

    w...@g...pl pisze:

> [...]
    > Co do reszty zarzutow, jesli uwazacie ze ja jestem 'podstawiony' to najlepiej
    > napiszcie do nich sami i sie dowiedzcie..

    Mógłbyś już przestać zawracać gitarę tym spamem? Myślisz, że ludzie nie
    mają nic innego do roboty jak trzepać hurtowo na siłę jakieś panoramy za
    gównianą podkładkę wartą flaszkę wódki, której przydatność do robienia
    panoram jest mocno wątpliwa, do tego pokrywać koszty przesyłki i
    następnie koszty wysyłki płyty cd?

    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-05-28 10:03:30
    Od: " " <w...@g...pl>

    mt <t...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > gównianą podkładkę wartą flaszkę wódki, której przydatność do robienia
    > panoram jest mocno wątpliwa, do tego pokrywać koszty przesyłki i

    Ktos zadal pytanie to odpowiadam. Jesli w czyms ci to przeszkadza to na
    cholere odpisujesz? Ten kogo to interesuje niech czyta tobie nikt nie karze.

  • 18. Data: 2010-07-24 09:26:50
    Od: rAzor <pi'sz.pan.na.ko'w...@n...kown'o!com>

    Użytkownik w...@g...pl napisał:
> [...]
    in/

    > Tak sie sklada, ze tez sie troche tym interesowalem, bo na poczatku wygladalo
    > to podejrzanie, ale trafilem do ludzi, którzy sie juz na to zdecydowali
    > (mailowo) i bezposrednio z nimi sie skontaktowalem.
    >
    > leszekxxxxx
    > mmtlumacxxxx
    > dariusz.xxxxx
    > andrzej.xxxxx

    Na miejscu kolegów, to bym cię udusił, "kolego".
    --
    "..because *this time* is all you have..."