  • 1. Data: 2011-08-28 15:22:02
    Temat: panasonic LX3 - timelapse - jak ?
    Od: "Irene" <w...@g...pl>

    Witam,
    Da się zrobić time lapse w Panasonicu LX3 ?
    i jeżeli tak to jak ?

  • 2. Data: 2011-08-28 17:05:19
    Temat: Re: panasonic LX3 - timelapse - jak ?
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 11:22 am, "Irene" <w...@g...pl> wrote:
    > Witam,
    > Da się zrobić time lapse w Panasonicu LX3 ?
    > i jeżeli tak to jak ?
    >
    > --

    Odpowiem ci, twoimi slowami Irenko.
    Cytuje:
    "Jak się kupuje szmelc to tak jest.
    Jak to mówią mądrzy ludzie:
    - chytry i skąpy traci dwa razy,
    albo
    - biedaka nie stać na tandetę.

    Mam nadzieje, że wyciągniesz naukę na przyszłość.
    Pozdrawiam nieustająco !"

    -----------
    "Polacy, to narod wspanialy, tylko ludzie kurwy". J Pilsudski
    Ziggy Photo - American Professional Photographer

  • 3. Data: 2011-08-28 18:08:20
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 19:05, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > albo
    > - biedaka nie stać na tandetę.
    >
    > Mam nadzieje, że wyciągniesz naukę na przyszłość.

    Ale żeś pomógł?
    Takie pyskówki nie mają sensu. Jest to zwykłe trollowanie.

    Ad rem:
    Timelapse recording No
    Wireless None
    Remote control No

    Są to informacje nt.LX3 z dpreview. Na ich podstawie jestem w stanie
    stwierdzić(o ile nie ma błedu w tych danych), że nie da się zrobić
    timelaps inaczej niż własnoręcznie wciskając spust migawki w określonych
    odstępach czasu.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 4. Data: 2011-08-28 18:19:37
    Od: " " <w...@g...pl>

> [...]
    > stwierdzić(o ile nie ma błedu w tych danych), że nie da się zrobić
    > timelaps inaczej niż własnoręcznie wciskając spust migawki w określonych

    dzięki,
    czyli zostaje albo taki wynalazek:
    http://tinyurl.com/3b7bxle
    i naciskanie wężyka co minutę przez cały dzień
    lub zrobienie takiego robota:
    http://www.flickr.com/photos/kap_cris/3154193529/

  • 5. Data: 2011-08-28 18:28:38
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 20:19, w...@g...pl pisze:

> [...]

    Obawiam się, że tak.

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 6. Data: 2011-08-28 18:38:12
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 2:08 pm, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Ale żeś pomógł?
    > Takie pyskówki nie mają sensu. Jest to zwykłe trollowanie.

    To jest wlasnie to, o czym wielokrotnie pisalem.
    Jak jakis debil, napisze jakakolwiek bzdure, to jakos niekt mu uwagi
    nie zwraca.
    Gdy ja zacytyje takiego debila, to zaraz zjawia sie jakis "czlowiek z
    dobrym gustem" zeby sobie ulzyc.

    Ten sam, ktoremu tu odpisalem, napisal ten tekst w innym watku i tylko
    wystapil tam z innym nickiem.
    Dziwnym trafem jakos nie przeszkadzalo ci to co tam napisal.
    Dopiero gdy zacytowalem jego wlasne slowa, w jego wlasnym watku
    podpisanym innym nickiem, to ruszylo cie poczucie "czlowieka z dobrym
    gustem".
    Z pewnoscia nie zareagujesz na jego tekst tak jak na moj cytat.
    To jest wlasnie kurestwo tutejszych ludzi z dobrym gustem, o ktorym
    juz nieraz pislalem.
    Ponizej masz ten cytat w calosci.

  • 7. Data: 2011-08-28 18:49:34
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-28 20:38, Zygmunt Dariusz pisze:

> [...]
    > Z pewnoscia nie zareagujesz na jego tekst tak jak na moj cytat.
    > To jest wlasnie kurestwo tutejszych ludzi z dobrym gustem, o ktorym

    Może nie zareagowałem, bo nie czytałem tego postu? Nie mam już czasu na
    czytanie grupy od deski do deski, a tym bardziej dementowanie każdej
    głupoty lub zgłaszania swojego votum separatum. W tym wypadku akurat
    wiele mnie nie kosztowało sprawdzenie, aby odpowiedzieć na pytanie, a i
    komentarza do twojego komentarza też nie zamieszkałem umieścić, bo znam
    ciebie jedynie ze złośliwych komentarzy lub niczego nie wnoszących postów.
    Być może Twoja złośliwość w tym przypadku była jak najbardziej
    uzasadniona, ale z szacunku chociażby do innych użytkowników, należało
    odpowiedzieć na pytanie, skoro już zdecydowałeś się odpisywać.
    EOT

    WAIDODAYO!

    --
    http://www.stopakcyzie.pl/
    http://www.glosujinaczej.pl/

  • 8. Data: 2011-08-28 19:45:50
    Od: " " <w...@g...pl>

    > Obawiam się, że tak.

    ale szmelc kupiłem ;)

    dla pamięci - stronka z servami
    np. serva na IR, pilota, z timerem
    http://www.gentles.ltd.uk
    tu z timerem - który podłącza się potem do silniczka
    http://www.gentles.ltd.uk/control/gentimer.htm

  • 9. Data: 2011-08-28 19:59:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Aug 28, 3:45 pm, " " <w...@g...pl> wrote:

    > ale szmelc kupiłem ;)

    Nie kupiles, tylko kupilas, Irene.

    Ziggy Photo - American Professional Photographer
    http://www.ziggyphotoonline.com/