  • 11. Data: 2011-05-19 09:18:30
    Temat: Re: pamietacie Dzidka ? ;-)
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    > Wiesz co to jest abordaż?

    na prawdę z powyższego kontesktu nie da się wywnioskować, że chodziło o to,
    że sprawca chciał uciec (usunąć samochód) z terenu stacji poza jej obręb, co
    udało mu się poprzez zepchnięcie auta na chodnik wzdłuż ulicy przyległej,

    > Myślę że nawet najbardziej sprawnym autem nie dałby rady ;-)))). Chyba że
    > amfibią...

    w dosłownym znaczeniu owszem,

    brat

  • 12. Data: 2011-05-19 09:22:20
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Thursday, May 19, 2011, 6:24:30 AM, you wrote:

    > Na stacji benzynowej?

    Cicho - on w szkole był prymasem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2011-05-19 09:36:28
    Od: "marek" <k...@o...bn>

    > Cicho - on w szkole był prymasem.

    kompromisujesz sie

  • 14. Data: 2011-05-19 09:40:06
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 09:18, bratPit[pr] pisze:

> [...]
    > to, że sprawca chciał uciec (usunąć samochód) z terenu stacji poza jej
    > obręb, co udało mu się poprzez zepchnięcie auta na chodnik wzdłuż ulicy

    Oj no bądź facet i weź na klatę. Pomyliło Ci się z rejteradą (też ma
    "r" w środku:), bywa, ale już nie brnij :] Abordaż z definicji jest
    akcją ofensywną, a tu facet chciał uciekać, co wyklucza takie określenie
    dosłownie i w przenośni i pasuje tu jak pięść do nosa:)
    --
    MZ

  • 15. Data: 2011-05-19 09:50:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello marek,

    Thursday, May 19, 2011, 9:36:28 AM, you wrote:

    > kompromisujesz sie

    No wiesz!

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 16. Data: 2011-05-19 10:42:13
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    czepiata sie:)
    ja tam zrozumialem ci chcial przekazac:)
    inna sprawa ze fajnie tam pasuje tamto slowo :o)

  • 17. Data: 2011-05-19 11:18:08
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 10:42, Michał Gut pisze:
    > czepiata sie:)
    > ja tam zrozumialem ci chcial przekazac:)
    > inna sprawa ze fajnie tam pasuje tamto slowo :o)
    Pasuje, zakładając że gość widząc jak jego "okręt" płonie, postanowił
    się oddalić ze stacji cudzym samochodem dokonując jego "abordażu" :)
    Tyle że to obecnie zabór mienia się nazywa, fakt że zuchwały :)

    --
    MZ

  • 18. Data: 2011-05-19 11:26:20
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2011-05-19 09:40, MZ pisze:

    > Oj no bądź facet i weź na klatę. Pomyliło Ci się z rejteradą (też ma
    > "r" w środku:), bywa, ale już nie brnij :]

    Ja bym poszedł innym szlakiem skojarzeń:
    ucieczka -> ewakuacja -> szybkie przeskakiwanie przez burtę -> abordaż :)

  • 19. Data: 2011-05-19 11:32:00
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    wiadomości news:ir2nns$2en1$1@news2.ipartners.pl...

    > Ja bym poszedł innym szlakiem skojarzeń:
    > ucieczka -> ewakuacja -> szybkie przeskakiwanie przez burtę -> abordaż :)

    A to słowo pochodzi od burty, czy od pokładu?
    Już nie wspominając o tym, że kierunek odwrotny.

  • 20. Data: 2011-05-19 11:35:44
    Od: MZ <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-05-19 11:32, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "Jakub Witkowski" <j...@d...z.sygnatury> napisał w
    > wiadomości news:ir2nns$2en1$1@news2.ipartners.pl...

    > A to słowo pochodzi od burty, czy od pokładu?
    > Już nie wspominając o tym, że kierunek odwrotny.

    http://pl.wikipedia.org/wiki/Aborda%C5%BC

    Musi ten chłopak z GROMu był.... BP NMSP

    --
    MZ