  • 1. Data: 2011-05-18 21:43:53
    Temat: Jeszcze jedna Honda do oblukania
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

    Witam

    Ktos moglby rzucic okiem na ogloszenie?

    http://moto.allegro.pl/honda-civic-1-4-salon-pl-supe
    r-stan-wroclaw-i1622480736.html

    Co to jest to czarne pudeleczko obok wlewu plynu do spryskiwaczy?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2011-05-18 21:46:09
    Temat: Re: Jeszcze jedna Honda do oblukania
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 18 May 2011 21:43:53 +0200, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    >Co to jest to czarne pudeleczko obok wlewu plynu do spryskiwaczy?

    Syrenka od alarmu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 3. Data: 2011-05-18 21:48:05
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-18 21:46, jerzu pisze:

    > Syrenka od alarmu.

    aj tam aj tam.
    Na pewno zemsta za binladena czeka na odpalenie :D

  • 4. Data: 2011-05-18 21:50:37
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 11-05-18 21:48, megrims pisze:

    > aj tam aj tam.
    > Na pewno zemsta za binladena czeka na odpalenie :D

    Nie, to w tym aucie:

    http://moto.onet.pl/1643778,1,podczas-przegladu-znal
    ezli-bombe,artykul.html?node=2

  • 5. Data: 2011-05-18 22:03:18
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2011-05-18 21:50, neoniusz pisze:

    > Nie, to w tym aucie:
    >
    > http://moto.onet.pl/1643778,1,podczas-przegladu-znal
    ezli-bombe,artykul.html?node=2

    No zobacz. Rura nagwintowana po obu stronach, zakręcona. W środku
    ładunek z 10 achtungów (takich dużych petard), lont do wydechu
    drutami do rury przymocować i luz. Ja bym to jeszcze gwoździami
    obłożył i taśmą żaroodporną okleił.