    From: Konrad Anikiel <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.sci.inzynieria
    Subject: Re: palnik/kuchenka na wieczkę
    Date: Fri, 14 Aug 2009 09:27:37 -0700 (PDT)

    On 14 Sie, 13:36, A.L. <a...@a...com> wrote:

    > No widzialem. Chcesz zrobic prymus na parafine?...

    Nie "chcę" tylko mówię że by się się dało. Wstępny mały płomień
    musiałby dać radę stopić całą zawartość zasobnika żeby się porządnie
    rozpalić (stopniowo by się powiększał w miarę dopływu pierwszych
    porcji paliwa), a potem trzeba by odczekać aż się wszystko zestali,
    ale to by nie był duży zasobnik, więc nie musiałoby to trwać
    wieczność. Niestety, pomysły z ogniw paliwowych są opatentowane, ale
    to nie musi być aż tak skomplikowane. Ot, cwany wymiennik ciepła i
    tyle.
    Konrad