  • From: "Swist" <n...@m...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: [ot] O kryptoreklamie.
    Date: Mon, 29 Jun 2009 22:04:06 +0200

    > A mnie naszła taka myśl bardziej ogólna: biorąc pod uwagę intensywność
    > akcji kryptoreklamowej tego soniacza, to chyba nie jest z nim aż tak
    > dobrze, skoro producent nie wierzy w to, że produkt sam się sprzeda...

    kryptoreklama powiadasz ;)
    Uspokoje cie i prosto z mostu napisze tutaj: za kazdym razem jak ogladam
    fote cyknieta nowym sony to zostanawiam sie jak dobra by mogla byc gdybym ja
    pstryknal swoim ulubionym nikonem.
    Kompakt nigdy nie zastapi mi lustra wtedy kiedy pstrykniecie ma stworzyc
    zdjecie a nie fotke.. chwytasz ? No ale na pewno wiesz o co chodzi ;)
    To zadna kryptoreklama. Po prostu aparat jest jednym wielkim bajerem i
    prawdopodobnie bedzie uzywany w proporcjach 50/50 jako video/foto. Do tego
    sprawdza sie idealnie.
    Z krotkich doswiadczen juz widze ze jako kamera wideo to jakoscia... w
    sensie - mega stabilnosci nagrania, prostoty, ostrosci zjada 500D z jego vr
    obiektywem ;)
    Jakoscia fotek dorownuje... innym kompaktom. Zdecydowanie jest to wspaniale
    uzupelnienie dla fotoamatroa do niedrogiego lustra i tu wbrew temu co
    sadzisz o moim stosunku do sony... wybiore najtanszego nikona
    Chyba ze kiedys ktos pozyczy mi alfe i sie do niej przekonam ;)
    pozdro.