  • 1. Data: 2012-07-21 12:42:18
    Temat: oszustwo orange - okradziony za pomocą halogranie
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    orange bez mojej zgody, włączył usługę halogranie
    za którą później zaczął pobierać opłatę 2zł miesięcznie
    efektem na starterze 5zł zostało 1zł

    jako że akceptuję płatność doładowaniem
    mam kilkadziesiąt takich starterów
    okradziono mnie na kilkaset złotych

    myślę nad zgłoszeniem tego do UOKiK
    sądzę że okradzionych przez operatora tą metodą jest wiele osób

    erator/

  • 2. Data: 2012-07-21 13:02:26
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    zlotowinfo wrote:
    > orange bez mojej zgody, włączył usługę halogranie
    [...]
    Oooo, kolejny nie czytający umów... Iluż to było takich jak włączyło
    podobną usługę w Erze...

    Jakub

  • 3. Data: 2012-07-21 14:41:54
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Jakub Danecki" <j...@d...net> napisał w wiadomości
    > [...]
    > Oooo, kolejny nie czytający umów...

    Oooo kolejny trol, pokazujący swój debilizm

    podaj gdzie pisze że usługodawca
    może sobie włączać płatne usługi kiedy mu się podoba

    > Iluż to było takich jak włączyło
    > podobną usługę w Erze...

    o erze z tego co czytałem na necie uokik już wie

    erator/

  • 4. Data: 2012-07-22 00:34:48
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    zlotowinfo wrote:
    > Oooo kolejny trol, pokazujący swój debilizm

    Spoko, rozumiem, że czytanie umów i regulaminów to idiotyzm i debilizm.
    Ja je jednak będę nadal czytał.

    > podaj gdzie pisze że usługodawca
    > może sobie włączać płatne usługi kiedy mu się podoba

    Np. tutaj:
    http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1957418/400
    8793576.pdf

    > o erze z tego co czytałem na necie uokik już wie

    Minęły 2 lata i ani Era/Tmobile ani Orange nie zostały ukarane...

    Jakub

  • 5. Data: 2012-07-22 02:27:14
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jakub Danecki" napisał:

    > Np. tutaj:
    > http://www.orange.pl/ocp-http/PL/Binary2/1957418/400
    8793576.pdf

    "Halo Granie dla każdego Nowego Klienta" ("Promocja") to promocja
    dostępna dla Klientów podpisujących umowę o świadczenie usług
    telekomunikacyjnych w aktualnie dostępnej w Orange ofercie na
    abonament lub mix ("Umowa").
    ^^^^^^^^^^^^^^^^^

    Abonament lub mix... To nie ten "target" i nie ten regulamin.
    Troll kisi w pudełku sto kilkadziesiąt aktywowanych starterów po 5 zł.
    Ops, teraz już po 1 zł. ;->

    JoteR

  • 6. Data: 2012-07-22 11:29:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 22:34:48 +0000 (UTC), Jakub Danecki napisał(a):
    > Minęły 2 lata i ani Era/Tmobile ani Orange nie zostały ukarane...

    Sprawiedliwosc nierychliwa - kiedy UOKIK "wszczal sledztwo" ?

    Przy czym era sama nie wlaczala, jedynie przy nowych umowach, zgodnie z
    tymi umowami.

    Orange jakis czas temu wlaczyl sam, ale darmo na miesiac, a po miesiacu
    trzeba bylo kontyuacje wlaczyc wlasnorecznie.

    J.

  • 7. Data: 2012-07-22 12:22:07
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Spoko, rozumiem, że czytanie umów i regulaminów to idiotyzm i debilizm.
> [...]

    jesteś kompletnym idiotą, nie mam mixa ani abo
    nic nie podpisywałem, zwykłe prepaid, startery 5zł

    erator/

  • 8. Data: 2012-07-22 12:28:07
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "zlotowinfo" <d...@d...xx> napisał w wiadomości
> [...]
    > okradziono mnie na kilkaset złotych
    >
    > myślę nad zgłoszeniem tego do UOKiK
    > sądzę że okradzionych przez operatora tą metodą jest wiele osób

    okazuje się że nie wszystkim starterom się dostało
    stwierdzili że usługę włączali losowo (miałem więcej losów)
    przyjęli reklamację, ale sprawdzenie tylu starterów trochę im zajmie

    jakoś nie widzę moich rodziców by takie coś umieli sobie wyłączyć, nie
    mówiąc o czytaniu smsów, byliby okradani 2zł co miesiąc x2=4zł

    mimo wszystko czy nie warto by tego zgłosić do uokik?

    erator/

  • 9. Data: 2012-07-22 12:29:52
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "JoteR" <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Abonament lub mix... To nie ten "target" i nie ten regulamin.
    > Troll kisi w pudełku sto kilkadziesiąt aktywowanych starterów po 5 zł.
    czemu troll? piszę w tematyce grupy

    > Ops, teraz już po 1 zł. ;->
    spokojnie zwrócą, może inni oszukani też się obudzą czytając to

    erator/

  • 10. Data: 2012-07-22 12:31:20
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Orange jakis czas temu wlaczyl sam, ale darmo na miesiac, a po miesiacu
    > trzeba bylo kontyuacje wlaczyc wlasnorecznie.

    oj mylisz się, kontynuację trzeba było wyłączyć
    inaczej zaczęli naliczać jak u mnie 2zł miesięcznie

    erator/