  • 1. Data: 2012-07-19 22:36:19
    Temat: Wreszcie jakis fajny unboxing ;]
    Od: atm <...@v...pl>

    http://palmtop.pl/82516/unboxing-nexusa-7-to-swietna
    -zabawa/

  • 2. Data: 2012-07-20 07:58:36
    Temat: Re: Wreszcie jakis fajny unboxing ;]
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    news:ju9r47$ei4$1@node1.news.atman.pl...
    > http://palmtop.pl/82516/unboxing-nexusa-7-to-swietna
    -zabawa/

    Zajebiaszczy film, nie wytrzymalem 15 sekund mimo przewijania. Jakis debil
    to robil.

  • 3. Data: 2012-07-20 08:33:55
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    Uzytkownik "atm" <...@v...pl> napisal w wiadomosci
    > http://palmtop.pl/82516/unboxing-nexusa-7-to-swietna
    -zabawa/

    Moze nie lapie dowcipu... Co jest fajnego w ogladaniu idiotów, nie
    umiejacych otworzyc pudelka?

  • 4. Data: 2012-07-20 10:28:11
    Od: atm <...@v...pl>

    > Moze nie lapie dowcipu... Co jest fajnego w ogladaniu idiotów, nie
    > umiejacych otworzyc pudelka?
    >
    > Pozdrawiam

    A mnie smieszy, ze nawet pudelko potrafia schrzanic.
    Ludzie przedstawieni w filmiku testuja wiekszosc nowych smartfonow
    i byl to chyba pierwszy przypadek gdy polegli na otwarciu pudelka.
    Mozna sie spodziewac, ze niebawem pojawi sie update opakowania,
    nie wiem tylko czy da sie to rozwiazac latka OTA.

  • 5. Data: 2012-07-20 10:51:37
    Od: "Iksinski" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > A mnie smieszy, ze nawet pudelko potrafia schrzanic.
    > Ludzie przedstawieni w filmiku testuja wiekszosc nowych smartfonow
    > i byl to chyba pierwszy przypadek gdy polegli na otwarciu pudelka.

    Tia... Profesjonalisci, rozgarnieci jak kupka siana na lace...
    Unboxing w kuchni, na tle plastikowych reklamówek i talerzy albo przecinanie
    plomb nozem do chleba.
    Pierwsze miejsce przyznaje jednak gosciowi, co plastikowym patyczkiem nie
    umial naklejek pokonac.

    > Mozna sie spodziewac, ze niebawem pojawi sie update opakowania,
    > nie wiem tylko czy da sie to rozwiazac latka OTA.

    Nie bedzie potrzebna. Na pewno zaraz pojawi sie na YT szczególowa instrukcja
    dla idiotów, którzy nie potrafia pudelka otworzyc...

  • 6. Data: 2012-07-20 10:52:44
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    atm <...@v...pl> wrote:

> [...]
    > Mozna sie spodziewac, ze niebawem pojawi sie update opakowania,
    > nie wiem tylko czy da sie to rozwiazac latka OTA.

    Biorąc pod uwagę sposób, w jaki podchodzili do problemu można być pewnym,
    że najbardziej skomplikowanym pudełkiem, jakie w życiu widzieli było to od
    iPada. Bo już MacBook Pro otwiera się w bardziej skomplikowany sposób.
    Aż cud, że wszyscy byli ubrani i uczesani, no chyba, że mamusie o to
    zadbały :-P