  • 1. Data: 2012-07-21 13:24:57
    Temat: Android 4 - ustawienia dot. sieci
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <s...@s...please.op.pl>

    Hej!

    1. Czy istnieje możliwość całkowitego wyłączenia ostrzeżenia dotyczącego
    przesłanych danych?
    2. Czy istnieje możliwość odcięcia konkretnym programom dostępu do sieci?

    Pozdrawiam -- Spook.

  • 2. Data: 2012-07-21 13:40:13
    Temat: Re: Android 4 - ustawienia dot. sieci
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2012-07-21 13:24, Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > Hej!
    >
    > 1. Czy istnieje możliwość całkowitego wyłączenia ostrzeżenia dotyczącego
    > przesłanych danych?

    Jakiego ostrzeżenia?

    > 2. Czy istnieje możliwość odcięcia konkretnym programom dostępu do sieci?

    Nie, chyba że z użyciem zewnętrznego oprogramowania.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Have you any idea why a raven is like a writing desk?"

  • 3. Data: 2012-07-21 13:48:24
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 21 Jul 2012 13:40:13 +0200, Andrzej Libiszewski napisał(a):

    > Nie, chyba że z użyciem zewnętrznego oprogramowania.

    Powinno się dać odebrać uprawnienie "łączenie się z siecią" - choć nie
    wiem, czy to nie odetnie też WiFi

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 4. Data: 2012-07-21 16:28:59
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2012-07-21 13:24, Wojciech "Spook" Sura pisze:
    > 2. Czy istnieje możliwość odcięcia konkretnym programom dostępu do sieci?

    DroidWall ale wymaga roota
    https://play.google.com/store/apps/details?id=com.go
    oglecode.droidwall.free&hl=pl