  • 1. Data: 2012-07-20 09:23:25
    Temat: Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówią?
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Juz kilka razy miałem sytuację, dzwoni do mnie telefon nie odbieram bo nie
    mogę, w przerwach dzwonienia słysze
    wyraźnie co mówi rozmówca z drugiej strony, jak to możliwe?

    dokładnie miałem tę sytuację juz 3 raz, ma to miejsce w sieci play, jaki rok
    temu chyba w sieci era gsm miałem podobną sytuację.

    trzeba uważać co się mówi, akurat miałem okazję slyszec niemiłe słowa nie do
    mnie ale było wesoło:)

  • 2. Data: 2012-07-20 09:58:47
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Amir" napisał w wiadomości grup
    >Juz kilka razy miałem sytuację, dzwoni do mnie telefon nie odbieram
    >bo nie mogę, w przerwach dzwonienia słysze
    >wyraĽnie co mówi rozmówca z drugiej strony, jak to możliwe?

    Medycyna zna takie przypadki, ale to sie daje leczyc :-)

    A powazniej ... dzwoniacy kanal foniczny ma otwarty, bo trzeba mu
    przeciez muzyczke na czekanie puscic.
    Odbiorca ... raczej nie, poki nie zaakceptuje polaczenia, ale przeciez
    zaakceptowales.

    Moze twoj telefon wariuje i nadal gra muzyczke, moze "centrala"
    operatora wariuje, polaczenie zestawia, ale sygnalu/muzyczki
    dzwonienia nie wylacza.

    Kiedys w USA to dzialalo i bylo podstawa do ktoregos z kolorowych
    pudelek, ale dawno bylo, nie w europie, nie w komorkach.

    J.

  • 3. Data: 2012-07-20 10:04:59
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > rok temu chyba w sieci era gsm miałem podobną sytuację.
    >
    > trzeba uważać co się mówi, akurat miałem okazję slyszec niemiłe słowa nie

    Pewnie za kazdym razem dzwonili z pokoju obok. To wersja dla Ciebie
    optymistyczna. Druga niestety oznacza jakas dolegliwosc.

  • 4. Data: 2012-07-20 11:01:03
    Temat: Re: Nieodbieranie po?aczenia mimo to s?ysz? co m?wi??
    Od: SDD <s...@t...pl>

    Amir pisze:
    > Juz kilka razy mia?em sytuacj?, dzwoni do mnie telefon nie odbieram bo nie
    > mog?, w przerwach dzwonienia s?ysze
    > wyra?nie co m?wi rozm?wca z drugiej strony, jak to mo?liwe?

    Jaki masz model telefonu?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2012-07-20 18:27:48
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    W dniu 20.07.2012 09:23, Amir pisze:
> [...]
    > temu chyba w sieci era gsm miałem podobną sytuację.
    >
    > trzeba uważać co się mówi, akurat miałem okazję slyszec niemiłe słowa nie do

    to co opisujesz, było sprzedawane na allegro jako "usługa" działająca
    zresztą tylko z określonymi modelami telefonów. Nie wiem czy to był
    bajer, (przecież to standard allegro) czy też prawda. napisz jaki masz
    telefon.
    ToMasz

  • 6. Data: 2012-07-21 20:54:28
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2012-07-20 11:01, SDD wrote:
    > Jaki masz model telefonu?

    Działa to w Play co najmniej na 2 typach telefonów:
    tc-300 i F102.

    I to bez muzyki na czekanie ani jakichkolwiek innych dziwnych usług.

    Pytałem o to na grupie z pół roku temu, albo coś około tego.

    Piotrek

  • 7. Data: 2012-07-22 11:26:50
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    --------------------
    Ani jedna ani druga strona nie ma grania na czekanie,
    jak wczesniej wspomnialem kilka razy sie przytrafilo tak, i na roznych
    telefonach.

    teraz mam HTC desire z romm MIUI wczesniej to samo było na nokia e52.

    siec play na chwilę obecną.

    pozdrawiam

  • 8. Data: 2012-07-22 11:28:26
    Temat: Re: Nieodbieranie połaczenia mimo to słyszę co mówi??
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

[...]

    Grania na czekanie nie ma ani jedna, ani druga strona,
    połaczenia nie zaakceptowalem, po prostu dzwonił sobie telefon i nie był
    dotykany :)
    po chwili wyciszyłem dzwięk aby wyraźniej słyszeć co tam mówią z drugiej
    strony,
    pozdrawiam