  • 11. Data: 2012-07-22 17:14:16
    Temat: Fwd: Re: oszustwo orange - okradziony za pomocą halogranie
    Od: Animka <t...@w...pl>

    -- Treść oryginalnej wiadomości --
    Data: Sun, 22 Jul 2012 12:31:20 +0200
    Nadawca: zlotowinfo <d...@d...xx>
    Firma/Organizacja: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Grupy dyskusyjne: pl.misc.telefonia.gsm
    Odniesienia: <jue12e$d1h$1@inews.gazeta.pl>
    <jue280$ie7$1@inews.gazeta.pl> <jue82n$rgc$1@inews.gazeta.pl>
    <jufaq8$hl5$1@inews.gazeta.pl> <kqmsd1brem6f.10juugu0e8l55$.dlg@40tude.net>

    news:kqmsd1brem6f.10juugu0e8l55$.dlg@40tude.net...
    > Orange jakis czas temu wlaczyl sam, ale darmo na miesiac, a po miesiacu
    > trzeba bylo kontyuacje wlaczyc wlasnorecznie.

    oj mylisz się, kontynuację trzeba było wyłączyć
    inaczej zaczęli naliczać jak u mnie 2zł miesięcznie

    To dlaczego nie wylączyłeś tylko teraz płaczesz?

  • 12. Data: 2012-07-23 08:32:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 12:28:07 +0200, zlotowinfo napisał(a):
    > okazuje się że nie wszystkim starterom się dostało
    > stwierdzili że usługę włączali losowo (miałem więcej losów)
    > przyjęli reklamację, ale sprawdzenie tylu starterów trochę im zajmie
    >
    > jakoś nie widzę moich rodziców by takie coś umieli sobie wyłączyć, nie
    > mówiąc o czytaniu smsów, byliby okradani 2zł co miesiąc x2=4zł
    >
    > mimo wszystko czy nie warto by tego zgłosić do uokik?

    Warto

    J.

  • 13. Data: 2012-07-23 08:33:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 22 Jul 2012 12:31:20 +0200, zlotowinfo napisał(a):

    > oj mylisz się, kontynuację trzeba było wyłączyć
    > inaczej zaczęli naliczać jak u mnie 2zł miesięcznie

    Ale to widac w ostatniej edycji.

    W przedostatniej nie trzeba bylo, aczkolwiek nadal ktos mogl byc obazony ze
    mu sygnal dzwonienia zmieniaja.

    J.

  • 14. Data: 2012-07-23 13:50:23
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-07-22 12:28, zlotowinfo pisze:

    > mimo wszystko czy nie warto by tego zgłosić do uokik?

    Zgłoś to koniecznie gdyby mnie to spotkało byłbym 1 z pismem do UOKIK

    gregor

  • 15. Data: 2012-07-23 15:29:31
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś to koniecznie gdyby mnie to spotkało byłbym 1 z pismem do UOKIK

    w ostatnim mailu do nich zawarłem sugestię dotyczącą rekompensaty
    jeśli się nie zastosują w czwartek idę z pismem do urzędu
    z wydrukiem maila, w którym przyznają się do procederu

    "Sławomir, na podanym numerze telefonu 515577XXX kwota startowa została
    przyznana 14.01.2012r. w wartości 5 zł. Dnia 27.03.2012r. nastąpiła
    aktywacja promocyjnej usługi Halo Granie w okresie 1 miesiąca bezpłatnie. Po
    tym czasie usługa przeszła w pełnopłatną wersje w kwocie 2zł za okres 1
    miesiąca użytkowania. Dnia 29.06.2012r. usługa Halo Granie została wyłączona
    z racji braku wystarczających środków na koncie. Usługa była aktywna przez
    okres 2 miesięcy w wersji standardowej, za którą pobrana została łączna
    opłata 4 zł. W związku z przekazanymi wyjaśnieniami nie stwierdzam
    nieprawidłowości."

    erator/

  • 16. Data: 2012-07-23 15:32:17
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś to koniecznie gdyby mnie to spotkało byłbym 1 z pismem do UOKIK

    zamiast przyznać się do błędu i powiedzieć że sytuacja się nie powtórzy
    konsultant dodał dziś w trakcie rozmowy że taka sytuacja może się powtórzyć
    co już mnie totalnie dobiło

    erator/

  • 17. Data: 2012-07-23 15:34:57
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    zlotowinfo nabazgrał(a):

> [...]
    > zamiast przyznać się do błędu i powiedzieć że sytuacja się nie powtórzy
    > konsultant dodał dziś w trakcie rozmowy że taka sytuacja może się

    W teorii ....

    1. Zgłoszenie reklamacji
    2. Oczekiwanie 30 dni na rozpatrzenbie.
    3. Przyznają się do błędu i oddają kasę = olać
    4. Nie przyznają się = zgłosić do UOKIK

  • 18. Data: 2012-07-23 15:45:26
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup
    >W teorii ....
    >1. Zgłoszenie reklamacji
    >2. Oczekiwanie 30 dni na rozpatrzenbie.
    >3. Przyznają się do błędu i oddają kasę = olać
    >4. Nie przyznają się = zgłosić do UOKIK

    Nie, nie - zglosic tak czy inaczej.
    Moze nawet symboliczna (100 tys zl) kara z UOKiKu oduczy ich durnego
    postepowania.

    J.

  • 19. Data: 2012-07-23 15:54:18
    Od: "Chris" <s...@s...net>

    J.F nabazgrał(a):

    > Nie, nie - zglosic tak czy inaczej.
    > Moze nawet symboliczna (100 tys zl) kara z UOKiKu oduczy ich durnego
    > postepowania.

    No niby tak ...

    Ja miałem ostatnio z UPC zawyżony rachunek bo zamiast promocji usługi za 0zł
    na pół roku policzyli mi tylko 1 miesiąc i potem płatne ale uznali
    reklamację i mam teraz korektę do w/w rachunku, niby też błahostka ale boli
    bo daję im kasę a oni sobie ją obracają a ja z tego nie mam nic a tak mogły
    lecieć procenty na koncie :)

  • 20. Data: 2012-07-24 09:13:43
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "gregor" <g...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Zgłoś to koniecznie gdyby mnie to spotkało byłbym 1 z pismem do UOKIK

    no to idę jutro, odpowiedź z orange:

    "Sławomir, przekazane wyjaśnienia podczas wczorajszej rozmowy do zgłoszonej
    sprawy uważam za wiążące i ostateczne. Nie widzę podstaw do dalszych
    roszczeń w związku z zaistniałą sytuacją.
    Wszelkie informacje dotyczące wystawionej korekty do podanych numerów
    zostały przeze mnie przesłane w poprzedniej korespondencji.

    Mam nadzieję, że powyższe informacje spotkają się z Twoim zrozumieniem"

    niestety nie spotkają się, szybka odpowiedź, więc i szybkie zgłoszenie

    idę w środę zanieść stosowne dokumenty z wyjaśnieniem

    erator/