  • Data: 2009-11-19 15:26:27
    Temat: Re: ostry obiektyw i jego praktyczne granice
    Od: XX YY <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Nov., 16:19, John Smith <u...@e...net> wrote:
    > Znowu popisujesz się całą posiadaną wiedzą, odbiegasz od tematu, zamiast
    > spróbować zrozumieć sens moich słów. Nie dogadamy się. Proponuję EOT.
    >
    > --
    > Mirek

    nie , nie ma tak latwo.
    ja nie pisze ze mam zddrowy rozszadek , i nie popisuje sie posiadana
    wiedza.
    na ogol wiem tylko co pisze.

    tutaj laduja sie dwa zdjecia o rtorych przed chwila pisalem

    http://picasaweb.google.at/fotografie25/DivTesty#

    beda to 2 zdjecia mopedow

    zrob download , bedzie tam exif

    porownaj zdjecie robione na 2,8 i na 5,0

    nie stwierdziesz roznic w ostrosci a robione na 17 mm i nie z
    okazji tego tematu.

    w kazdym innym obiektywie przymkniecie o 2 stopnie powoduje wyrazny
    przyrost rozdzielctzosci - tutaj sa zajebisto ostre juz na pelnej
    dziurze - przyrostu nie widac.

    na ogniskowej np 35 mm byloby jeszcze ostrzej z tym ze na tym poziomie
    roznic oko nie jest w stanie latwo te roznice zauwazyc.

    jesli czegos jeszcze nie wiesz to pytaj - chetnie odpowiem dopoki
    siedze przy komputerze ( zreszta z innych powodow niz fotografia)