  • Data: 2011-12-12 09:12:09
    Temat: Re: ostatnie CRT
    Od: Piotr Gałka <p...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Remek" <n...@g...com> napisał w wiadomości
    news:jc0sfs$kpv$4@inews.gazeta.pl...

    > Są i specjaliści??? Ty wciąż swoje. Wiesz w którym wieku żył Newton, czy
    > Kopernik?

    Można też wspomnieć o Euklidesie, który jest chyba bardziej związany z
    komputerami niż tamci dwaj (mam na myśli jego dowód, że liczb pierwszych
    jest nieskończenie wiele i kryptografię asymetryczną).

    Tylko, że w temacie dyskusji byłoby nie to w którym wieku w historii, tylko
    w którym wieku (średnim, czy emerytalnym) dokonywali odkryć.
    P.G.