-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
s.nask.pl!news.nask.org.pl!news.uni-stuttgart.de!news.stw-bonn.de!news.netcolog
ne.de!newsfeed-fusi2.netcologne.de!newsfeed.straub-nv.de!zen.net.uk!dedekind.ze
n.co.uk!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.ne
ostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "Yogi\(n\)" <y...@t...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <iojvbs$4rk$1@news.onet.pl>
In-Reply-To: <iojvbs$4rk$1@news.onet.pl>
Subject: Re: osłona pod silnik
Date: Tue, 19 Apr 2011 14:52:01 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18417
Lines: 28
Message-ID: <4dad8574$0$2507$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.27.251.209
X-Trace: 1303217524 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 2507 83.27.251.209:52164
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2362961
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "MZ" <"mcold0[wyt]"@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:iojvbs$4rk$1@news.onet.pl...
> Grupo wszechwiedząca:)
> Zanim podejmę decyzję chciałby dopytać, jak się takie twarde plastikowe
> osłony sprawują, zwłaszcza w przypadku
> a) otarcia się o krawężnik - miękka się ugnie (i odpadnie, co widać na
> obecnej), a twarda ?
> b) zimą, w śniegu i zmiennych temperaturach - czy to prawda, że te
> twarde pękają na mocowaniach od mrozu?
Cóż, najlepsze są metalowe, ale do mojego auta w ASO kosztuje taka od 600 do
1800 zeta (w zależności od ASO). Na allegro są zamienniki za 120-150 z ABS i
taką własnie zamontowałem, ma też tę przewagę, że znajduje się w niej klapka
rewizyjna służąca do wymiany filtra oleju i spuszczenia oleju podczas
wymiany, nie trzeba zatem demontować całej płyty. Jest dość sztywna, ale nie
zanotowałem jeszcze pęknięć i otarć (większych), problemów z krawęznikami
itp. Ale płyta jest w centralnej części pod sinikiem, żeby szorować nią o
krawęznik, musiałbym wjechać na chodnik/trawnik ok. 80 cm przynajmniej, byc
może u Ciebie będzie inaczej. Od mrozu nic nie popękało, nawet po spotkaniu
z lodem czy kamieniami.
--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasi
ukiewicz412010.jpg
http://gazetawyborcza.republika.pl/PlakatMichnik_72.
jpg
http://legionisci.com/zdjecia/11lech2_kibice_d.jpg
http://img809.imageshack.us/img809/3142/162828181092
07190268210.jpg
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- Czy turbiny muszą "mielić" ptaki? ;-)
- Fiaciki Panda
- Toyota zmniejsza produkcję elektryków do MILIONA a Volvo jednak będzie SPALINOWE
- Tesla
- rozstaw 5 x 112 mm
- Hej, Shreku!
- Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Re: Dlaczego dochodzi do pożarów hulajnóg?
- Stardax.eu
- Normalny, wolny, biały człowiek
- Wzór
- Polska-Chorwacja 650zł elektrykiem
- odrdzewiacz do amelinium
Najnowsze wątki
- 2024-09-14 Canon 550D
- 2024-09-14 Odcinkowy Pomiar Prędkości. NIELEGALNY w Polsce!!! Nie daj SIĘ!
- 2024-09-14 Warszawa => Menadżer Okręgu <=
- 2024-09-14 Łódź => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-09-14 Warszawa => Technical Leader (Java Background) <=
- 2024-09-14 Gdynia => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-14 k.o.mendant
- 2024-09-12 Z cyklu POJEBANA UE: samochody elektryczne nie mogą być tanie i dobre
- 2024-09-13 dodanie karty graf zawiesza komp
- 2024-09-13 Sezon grzewczy kurła
- 2024-09-13 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-09-13 Warszawa => Mid Account Manager <=
- 2024-09-13 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-09-13 Białystok => Frontend Developer (Angular area) <=