  • Data: 2013-11-13 20:18:02
    Temat: Re: oscyloskop - kolejne podejście :)
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2013-11-13 19:19, J.F wrote:
    > Nie wiem o czym piszecie, ale ja tam bardzo milo wspominam np TurboPascal.
    > Kompletnie niewspolczesny interfejs tez moze byc wygodny :-)

    TurboPascal, a konkretnie jego biblioteka TurboVision[1] był bardzo
    współczesnym i nowoczesnym [T|G]UI. Zarówna dla usera jak i od strony
    programisty. Ale tu chodzi o coś innego, interfejsy w oscyloskopach
    pisane są kompletnie od zera i bazują na rozwiązaniach które nie
    istnieją w normalnym świecie *UI, są nieerogonomiczne, ograniczone,
    absurdalne. W moim prywatnym Owonie aby przewinąc sensownie przebieg
    analizatora w prawo muszę podpinać wkrętarkę pod gałkę pozycji kursora.
    Czaisz to że piszesz soft, nie używasz go i sprzedajesz a takie frajery
    jak ja go kupują? I jeszcze żeby mieli śladowe ilości wsytydu to by to
    otwarli i pozwolili na homebrew. Ale nie, bo nie. Nawet głupi protokół
    USB jest zamkniety (a oprogramowanie na PC to jak zwykle ładnie
    wyglądające mniej niż zero). I tak z każdym tanim oscyloskopem... Banda
    debili i zero alternatyw.

    [1] http://pl.wikipedia.org/wiki/Turbo_Vision