  • Data: 2010-03-29 13:55:30
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    neelix pisze:
    (...)
    > Na wiarę to trzeba było brać obietnice o 20% spadku ilości zabitych po
    > wprowadzeniu nakazu świecenia w dzień i to, że świecenie nic nie kosztuje.

    No widzisz - jedno zdanie i dwie nieścisłości, nazywane kłamstwem.
    Raz, że nikt nie twierdził o 20% spadku zabitych (chyba, że dalej
    masz zamiar się opierać na jakichś bliżej niesprecyzowanych
    doniesieniach medialnych), oraz nikt nie twierdził, że to nic nie kosztuje.

    > Zawsze jest brak 100% dowodów zwłaszcza dla przeczących wszystkiemu co
    > nie pasuje do ich teorii.

    Oczywiście - jesteś tego doskonałym przykładem.

    > Za światła i inne poglądy? Nie mam wątpliwości, że są ludzie nieuznający
    > sprzeciwu i nieprzebierający w środkach odwetowych. :-)

    Eeee - nie bardzo rozumiem, ale już się do tego przyzwyczaiłem.

    > Niczego nie muszę udowadniać. Nie mam zamiaru kopać się z jakimś koniem.

    No widzisz - jak napisałem, że Twoje rewelacje trzeba brać na wiarę, to
    zaprzeczasz.

    > Prosty przykład
    > odwrotnego oznakowania postoju taxi poparty przez foto miałem udowadniać
    > potwierdzeniem od Prezydenta? Są granice paranoi. Nie zamierzam temu
    > ulegać.

    A czego to miał być przykład?

    > Mogę najwyżej wysłać na drzewo na prostowanie bananów.

    A tak, typowe :)

    > Miałeś pretensje do świata

    Ja? Skąd ten wniosek?

    > i dostosowałeś się do niego?

    Cóż, człowiek zasadniczo żyje w społeczeństwie i w pewien sposób musi
    przestrzegać wspólnych zasad.

    > Powiedz to tym z pretensjami. Niech dostosują się do reszty.

    No właśnie staram się. Masz pretensje do wszystkich dookoła, ale
    przestrzegać pewnych zasad nie chcesz.

    > Ja durnych pretensji typu
    > "ortografia" nie mam. Brak świadomości? Być może. Nic mnie nie obchodzi
    > współpraca OE z innym badziewiem. Jeśli ktoś wie/widzi u siebie co jest
    > pieprzone to niech od razu pisze tak pod kątem OE by pieprzone nie było.
    > Ja nie wiem i nie chcę wiedzieć co u kogo jak wygląda.

    No widzisz. Typowa postawa 'wisi mi to' - niech inni zrobią to za mnie,
    ja nic nie muszę.

    A później narzekasz...