  • Data: 2010-03-28 18:41:48
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    neelix pisze:
    (...)
    > Mało mnie obchodzi kto w co wierzy lub nie.

    Chyba nie bardzo, skoro Twoje treści należało brać na wiarę :)

    > To wasze(jeśli już jesteś w
    > opozycji) przekazy były mocno naciągane.

    LOL - nie jestem w żadnej opozycji, ale Tobie tak to wygodniej
    interpretować, ponieważ nie musisz wtedy niczego udowadniać
    merytorycznie.

    > I to jest właśnie to co napisałem. Kontra w przeszłości=zakapiorstwo w przyszłości.
    > Chłop żywemu nie przepuści.

    LOL - póki co, to nadal jesteś na straconej pozycji, ponieważ niczego
    nie udało Ci się udowodnić w oparciu o fakty, analizy itd..
    Teraz próbujesz udowodnić, że to jakieś próby odegrania się - za
    Twoją przegraną? Brak logiki w tym co wypisujesz - nie od dzisiaj.

    > Co do OE to każdy używa tak jak chce. Ci, którzy używają
    > nie mają problemów i pretensji do garbatego, że ma proste dzieci. Jak
    > chcesz zmieniać świat to najpierw zacznij od siebie, a nie od
    > ustawiania innych. Rada ogólna, nie personalna.

    LOL - jak zwykle widzę dużo napisałeś, tylko jak zwykle nie na temat :)
    W kwestii OE - wiele lat go używałem i jakoś zasadniczo nikt mi uwagi
    nie zwracał, że korzystam akurat z niego. To pewnie dlatego, że w moich
    wypowiedziach nie było tych błędów, które Tobie zarzucają - może to
    brak świadomości, wiedzy? Ba, nawet walczyłem z durnymi beginiarzami,
    którzy celowo utrudniali życie ludziom korzystając z OE.
    Co do zmiany świata - świetna rada, tylko mam jedno pytanie - czemu
    sam z niej nie korzystasz? Ja tam to dawno zrobiłem i nie narzekam :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.