  • Data: 2010-03-28 16:27:03
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Plumpi pisze:
    (...)
    > Mój analfabetyzm jest wtórny.

    Szczerze wątpię. Gdyby tak było, to byś tego nie tłumaczył, że "Ci to
    wisi".

    > Im dłużej korzystam z forów internetowych tym więcej błędów popełniam.

    Z tym każdy średnio inteligenty i względnie kulturalny człowiek jakoś
    sobie radzi, ba, podziękuje za zwrócenie uwagi.

    > Co do sprawdzania pisowni automatycznie jak niektórzy tutaj piszą, że
    > wiekszość MUA posiada wsparcie w zakresie kontroli pisowni to odpowiem
    > tak: to jest prawda, ale ja użyywam OE, który sprawdza pisownię po
    > zainstalowaniu MS Office.

    Możesz zmienić MUA - pierwszy z brzegu Thunderbird.

    > Niestety nie mam MS Office, nie chcę mieć i
    > nie będę miał, bo po pierwsze nie lubię tego oprogramowania, a po drugie
    > nie używam nielegalnego oprogramowania, a wydatek 1500zł za taki szajs
    > tylko po to, żeby sprawdził czy dobrze napisałem "starzysta" po prostu
    > jest dla mnie zbytecznym wydatkiem.

    Pokrętne te tłumaczenia - legalny MS Office do domu to wydatek niecałych
    300PLN.
    http://allegro.pl/item966310258_kozak_ms_office_2007
    _dom_na_3pc_najtaniej_gratis.html

    > Uważam, ze jeżeli kogoś "boli" moja pisownia to niech nie czyta tego co
    > piszę, doda mnie do KF-a, dokładnie tak samo jak ja to robię z
    > niektórymi userami, których wypowiedzi pomijam.

    Widzisz, ale tak naprawdę to Twój problem i tak szczerze, to już nawet
    nie chodzi o samą pisownię.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.