  • Data: 2010-03-28 15:51:09
    Temat: Re: [ort] Re: Nie ustępujcie karetkom na sygnale - nie ma po co !!!
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Borys Pogoreło" <b...@p...edu.leszno> napisał w wiadomości
    news:lr8dil7rdyur$.rw8fxk6x42sv$.dlg@40tude.net...

    > Buractwo to jest to, co właśnie prezentujesz. Do tego wiele osób to
    > wzrokowcy - w ten sposób również im robisz krzywdę.

    Mój analfabetyzm jest wtórny. Im dłużej korzystam z forów internetowych tym
    więcej błędów popełniam.
    Co do sprawdzania pisowni automatycznie jak niektórzy tutaj piszą, że
    wiekszość MUA posiada wsparcie w zakresie kontroli pisowni to odpowiem tak:
    to jest prawda, ale ja użyywam OE, który sprawdza pisownię po zainstalowaniu
    MS Office. Niestety nie mam MS Office, nie chcę mieć i nie będę miał, bo po
    pierwsze nie lubię tego oprogramowania, a po drugie nie używam nielegalnego
    oprogramowania, a wydatek 1500zł za taki szajs tylko po to, żeby sprawdził
    czy dobrze napisałem "starzysta" po prostu jest dla mnie zbytecznym
    wydatkiem.
    Uważam, ze jeżeli kogoś "boli" moja pisownia to niech nie czyta tego co
    piszę, doda mnie do KF-a, dokładnie tak samo jak ja to robię z niektórymi
    userami, których wypowiedzi pomijam.

    > Czepianie się form liczebników to już lekka przesada, ale zachowaj
    > przynajmniej minimum poprawnej ortografii.

    Dlaczego akurat to uważasz za lekką przesadę ?
    Albo czepiajmy się kazdego błędu niezgodnego z zasadami pisowni czy wymowy,
    albo nie czepiajmy się wcale i zajmijmy się tematem, na który dyskutujemy.
    Ja wybrałem to drugie, ale Ty uważasz to za buractwo. Jakim prawem ? Zauważ,
    ze spośród wielu userów nie jestem osobniekiem zbyt wybitnie popełniającym
    błedy ortograficzne, interpunkcyjne czy składniowe, ale oficjalnie twierdzę,
    że mam to gdzieś i nie czepiam się nikogo o takie błędy. Na dobrą sprawę
    także i Tobie bym znalazł wiele błędów. Tylko się pytam po co ?

    > I to znaczy, że musisz robić tak samo?

    Nie. Twierdzę, że to nie ma żadnego znaczenia, a tym bardziej nie ma nic
    wspólnego z wykształceniem.
    Sam wielokrotnie siadając do komputera i pisząc na grupy dyskusyjne robię to
    po ciężkim dniu pracy lub odrywając się na chwilę od innych zajęć. Zrobię
    "byka", a następnie czytając tę własną wypowiedź widzę gdzie popełniłem
    błędy. Jest to normalna cecha jakiej każdy nabywa czytając i pisząc na grupy
    dyskusyjne. Wiele osób popełnia błędy. Jednak uważam, ze czepianie się za te
    błędy jest typowym chamstwem i wynika zazwyczaj z ich kompleksów na punkcie
    własnego wykształcenia i wiedzy. Po prostu jak ktoś nie jest w stanie zabrać
    udziału w dyskusji merytorycznej, bo jego wiedza jest zbyt mała to się
    czepia pierdół takich jak ortografia czy interpunkcja, żeby zabłysnąć.