  • 1. Data: 2013-02-26 09:37:23
    Temat: orange free już nie taki dobry
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    start na 8002 nie przedluza terminu bonusu
    tylko same środki na koncie głównym

    erator/

  • 2. Data: 2013-02-26 11:30:00
    Temat: Re: orange free już nie taki dobry
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    On 2013-02-26 09:37, zlotowinfo wrote:
    > start na 8002 nie przedluza terminu bonusu
    > tylko same środki na koncie głównym

    Przed chwilą sprawdziłem OFnK. Przedłużyło i ważność środków na koncie
    głównym, i termin ważności bonusu transferu do 26.02.2014.

    Piotr

  • 3. Data: 2013-02-26 21:11:11
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    Użytkownik "Uncle Pete" <p...@i...waw.pl> napisał w wiadomości

    > Przed chwilą sprawdziłem OFnK. Przedłużyło i ważność środków na koncie
    > głównym, i termin ważności bonusu transferu do 26.02.2014.

    tym sprawdzasz? *101*01#
    mi neta nie przedłuża

    Pozostalo Ci 8470,1 darmowych MB z bonusu za doladowanie waznych do
    15.06.2012r. oraz 1077,3MB w ramach Twojej kwoty na koncie glownym waznych
    do 26.02.2014r.
    erator/

  • 4. Data: 2013-02-26 22:40:37
    Od: "Krzysztof K" <k...@g...pl>

    > Pozostalo Ci 8470,1 darmowych MB z bonusu za doladowanie waznych do
    > 15.06.2012r. oraz 1077,3MB w ramach Twojej kwoty na koncie glownym
    > waznych do 26.02.2014r.

    Doładuj za 5 zł. - u mnie pomogło

  • 5. Data: 2013-02-27 02:02:18
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > tym sprawdzasz? *101*01#
    > mi neta nie przedłuża

    Nie, na stronie. *101*01# wywalał błąd. Przed chwilą sprawdziłem jeszcze
    raz - nadal mam środki i transfer do 26.02.2014.

    Może w Twoim przypadku coś nie zadziałało.

    Piotr

  • 6. Data: 2013-02-27 10:00:55
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Nie, na stronie. *101*01# wywalał błąd. Przed chwilą sprawdziłem jeszcze
    > raz - nadal mam środki i transfer do 26.02.2014.
    >
    > Może w Twoim przypadku coś nie zadziałało.

    wywala raz na jakiś czas, czasem za 3 pokazuje
    sprawdz tym kodem z telefonu jeszcze raz
    może tam pokazuje co innego

    erator/

  • 7. Data: 2013-02-27 15:45:39
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > wywala raz na jakiś czas, czasem za 3 pokazuje
    > sprawdz tym kodem z telefonu jeszcze raz
    > może tam pokazuje co innego

    Faktycznie, *101*01# pokazuje, że bonusowy transfer nie został
    przedłużony. A na stronie nadal jest przedłużony. Ciekaw jestem, w
    którym miejscu piszą prawdę.

    Piotr

  • 8. Data: 2013-03-02 00:09:36
    Od: "zlotowinfo" <d...@d...xx>

    > Faktycznie, *101*01# pokazuje, że bonusowy transfer nie został
    > przedłużony. A na stronie nadal jest przedłużony. Ciekaw jestem, w którym
    > miejscu piszą prawdę.

    wyglada na to że w komórce, kodem
    zabrali już transfer na 3 kartach
    mimo że były jakiś czas temu przedłużone na rok
    i zostalo 3-4 miechy

    niestety era orange free przemija
    zapewne przeminie całkiem, jak wycofają się z przelewów sms

    erator/

  • 9. Data: 2013-03-02 12:01:11
    Temat: Re: Re: orange free już nie taki dobry
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    >zapewne przeminie całkiem, jak wycofają się z przelewów sms
    jakbyś zgadł, od poniedziałku koniec z przelewami sms :)

    http://www.telepolis.pl/wiadomosci/koniec-przelewu-s
    ms-w-prepaidach-orange,2,3,27683.html

  • 10. Data: 2013-03-05 19:34:20
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Sat, 2 Mar 2013 00:09:36 +0100, "zlotowinfo" <d...@d...xx> wrote:

    >wyglada na to że w komórce, kodem
    >zabrali już transfer na 3 kartach
    >mimo że były jakiś czas temu przedłużone na rok
    >i zostalo 3-4 miechy
    Mi również zabrali transfer mimo że był ważny jeszcze ponad pół roku.
    Po reklamacji przywrócili :)

    WAM