  • 1. Data: 2013-02-24 18:30:18
    Temat: Wyłączenie poboru aktualizacji Androida w HTC Wildfire
    Od: dcim24 <d...@g...com>

    Witam,
    Zetknąłem się kiedyś w Samsungu Galaxy (prepaid) z takim problemem, że
    Android samodzielnie się aktualizował się łącząc się z internetem przez
    komórkę i koszty tego były spore (całkowicie czyścił konto).
    Obecnie mam HTC Wildfire i nie wiem jak zablokować połączenia, by
    android aktualizował się wyłącznie przez wi-fi, nie przez 3G.
    Jestem świeżym posiadaczem tego telefonu, stąd pytanie o konfigurację
    HTC (problem z Samsungiem rozwiązał pracownik obsługi klienta, teraz
    wolałbym zrobić to samodzielnie.
    Z góry dzięki za pomoc.
    pozdrawiam
    kb

  • 2. Data: 2013-02-24 21:02:25
    Od: "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl>

    Bez obaw, o Wildfire HTC już dawno zapomniał, tak jak i o nowszym WFS, więc
    ryzyko jakiejkolwiek aktualizacji jest zerowe (ostatnia aktualizacja do WFS
    była rok temu). A jak chciałby ściągnąć aktualizację, to zawsze zapyta o to
    z jakiego połączenia skorzystać.