  • Data: 2010-01-16 01:15:14
    Temat: Re: optymalny aparat
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Fri 15 of Jan 2010 14:40, XX YY wrote:

    > nie moze tak byc
    >
    > paskudny zimny niebiesko - zielony zafarb

    Na pewno mówisz o tym poprawiony dsc03287a.jpg?
    Moim zdaniem opisujesz DSC03287_a.jpg, albo któryś z nas
    powinien przekalibrowac monitor.

    > i reszta tez paskudna.

    A, tutaj się zgadzam. Fotka jest właściwie przypadkowa
    i zachowana tylko dlatego, żeby unaocznić jak bardzo automat
    (tutaj preselekcja przysłony) może spudłować.
    Pamiętałem o niedoświetlonym śniegu i prześwietlonym czarnym
    kocie w kominie (czy jakoś podobne).

    --
    nb