    From: XX YY <f...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: optymalny aparat
    Date: Fri, 15 Jan 2010 08:26:16 -0800 (PST)

    On 15 Jan., 16:21, Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>
    wrote:

    > Po pierwsze, nie dla ciebie ma by ok a dla pytaj cego - ale skoro
    > on uwa a, e jego lepsze, to c , ja si poddaj .
    >
    > Po drugie, odpowied sugeruje, e mo e by (wyra nie) lepiej.
    > Je li tak, to oczekiwa bym okazania dowodu.
    >
    > --

    po drugie wyraznie lepiej to tutaj nic byc nie moze.
    moze byc tylko mniej zle.
    za taki portret pies ma prawo pogryzc fotografa.

    po pierwsze - masz pytajacego za slepca?
    jesli pies jest sfotografowany tak d.d. i ktos pyta o to zdjecia to
    nie ma co owijac prawdy w bawelne . w ten sposob szkodzisz tylko
    pytajacemu i psu , ktory nadal bedzie dreczony takimi zdjeciami.
    gdyby tak sfotografowac Lipizanczyka natychmist stowarzyszenie
    Lipizanczykow podniosloby protest w trosce o images tej szlachetnej
    rasy ( co zreszta nie przeszkodzilo armii wypuszczenie ich pod
    pedzace czolgi w czasie wojny balkanskiej ( ostatniej )) .

    A ktop zaprotestuje w imieniu tego nieszczesnika ?