  • Data: 2009-07-23 07:44:44
    Temat: Re: optymalna ogniskowa - WYNIKI ANKIETY!
    Od: Mirek <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 22 Lip, 23:20, a...@o...pl wrote:

    > Kiedys kupilem zestaw Zenita z drugiej reki. Facet sprzedal mi w zestawie
    > obiektywy 29 mm (Pentacon), 50 mm (Helios oczywiscie) i 135 mm (Jupiter). Przy
    > sprzedazy twierdzil, ze to mu przez pare lat w zupelnosci wystarczylo i w zaden
    > sposob nie ograniczalo...

    Kiedyś miałem Smienę - nie można było w ogóle zmienić obiektywu o
    stałej ogniskowej i też przez parę lat mi to w zupełności wystarczało,
    bo musiało.
    A z ograniczaniem jest tak, że ograniczenia do jakich się
    przyzwyczaisz, mają szanse stać się niezauważalne... Jeździłem kiedyś
    Fiatem 126p i wydawało mi się, że nic mu nie brakuje puki nie dane mi
    było spróbować innego samochodu :).

    --
    pozdrawiam
    Mirek