  • Data: 2009-07-23 11:00:04
    Temat: Re: optymalna ogniskowa - WYNIKI ANKIETY!
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 23 Jul 2009 10:21:48 +0200, Agent napisał(a):

    > Bo np pół kościoła wyglada MZ bez sensu...

    E tam - akurat z kościołów to ja najczęściej fotografuję tylko
    wejście i ew. ściany. Zaś cały kościół staram się zamieścić
    na ujęciach miasta z jakiejś wieży czy coś - też widać bryłę
    kościoła a i przy okazji jego położenie (imho ważna rzecz
    żeby pokazać w jakiej okolicy on jest - w końcu rzadko się
    je budowało w przypadkowych miejscach).

    > ... a robienie tegoż kościoła "na 2 razy" wymaga już statywu i potem
    > siedzienia przed kompem i sklejania. Dla kilku super ujęć to może i warto
    > ale dla wiekszej liczby mnie sie po prosu nie chce.

    Akurat przy widoczkach nie ma problemu. No chyba że robisz poziom z
    ławkami na pierwszym planie. Ale to tylko czasami. Zresztą przy
    kościołach to czasami trzeba baaardzo szeroko (a właściwie wysoko).

    Pozdrawiam,
    Henry