  • Data: 2009-05-26 00:18:20
    Temat: Re: oprogramowanie sony a300
    Od: nb <n...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    at Sat 23 of May 2009 21:57, dominik wrote:

    > Możliwość przeprogramowania kólek i przycisków. Wszystko na wszystko!
    > :) Niech np spust migawki będzie w miejscu kółka. Jeden ruch w lewo i
    > pojedyncze zdjęcie, sto = seria. W prawą stronę może robić za to
    > braketing. A to co teraz jest spustem migawki to niech będzie
    > podglądem ostatniego zdjęcia a podwójne wciśnięcie usuwaniem.
    > Genialne, prawda?!

    Jeśli nie podoba mi się zgryz Sandry Bullock, to znaczy,
    że nie podobają mi się jej stopy, głos, owłosienie i karta
    kredytowa, więc dobrze ją wymienić na misia pandę lub kosiarkę
    do trawy.
    Głupie, prawda?!

    > Po co rysować? Kratka w lustrzankach jest sprzętowa to znaczy możesz
    > kupić szybkę AF z liniami podziału.

    Po co kupować? Powiem kucharce, że jak mi nie wymaluje kresek,
    to nie dostanie wychodnego.

    > patrz odp na punkt 1.

    Nie potrafię zejść na taki poziom.

    > I programowy głośnik jeszcze żeby był, ale co to dla firmware.

    Głośnik jest i hałasuje programowo. Myślisz, że tresowane krasnoludki
    kłapią szczęczkami, mlaskaja usteczkami, albo uruchamiają mini-patefon?

    --
    nb